  • 1. Data: 2005-12-08 09:24:55
    Temat: Jeden przelew za dwie faktury?
    Od: "Michał" <d...@o...pl>

    Witam,

    mam takie pytanie:
    - czy mogę zlecić jednorazowy przelew za dwie faktury ERY
    tzn. w polu tytuł przelewu podaje nr faktur, a w polu kwota sumę dwóch faktur.
    Pytanie zapewne banalne, ale lepiej zapytać niżpóźniej latać i wyjaśniać tym
    bardziej że kwoty niewielki ;)

    pozdrawiam i z góry dziękuję za odp.

  • 2. Data: 2005-12-08 09:30:10
    Temat: Re: Jeden przelew za dwie faktury?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    faktur.
    > Pytanie zapewne banalne, ale lepiej zapytać niżpóźniej latać i wyjaśniać tym

    Jeśli w fakturach jest ten sam nr konta to nie ma się nad czym zastanawiać.

  • 3. Data: 2005-12-08 22:15:49
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > - czy mogę zlecić jednorazowy przelew za dwie faktury ERY

    Tak, o ile dotycza tego samego konta uzytkownika (numeru).

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2005-12-10 20:01:14
    Od: d...@o...pl

    > Tak, o ile dotycza tego samego konta uzytkownika (numeru).

    Oczywiście dotyczą tego samego nr konta - dzięki za odpowiedź :)

    pozdrawiam
    Michał