  • 11. Data: 2009-09-16 11:48:57
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:46:25 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > łapiesz, łapiesz: piszesz, że się kolor aliorowi nie opłaca (wydanie
    > karty z takimi a nie innymi dodatkami). innym się opłaca.

    Ja łapie, ale Ty porównujesz dwie oferty banków o różnym profilu, stażu i
    narodowości - IMO bezsensu. To, że jeden daje golda/plat od ręki, nie
    znaczy, że inny też musi. Poza tym skąd wiesz, że sziti opłaca się
    prowadzić dla Ciebie karty?

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-09-16 11:50:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:46:58 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > wniosek z tego, że jednak może się opłacać.

    Tak jak napisałem niżej - wychodzisz z błędnego założenia, iż Twoje karty
    się bankowi opłacają, tego nie możesz być niestety pewny hłe hłe.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-09-16 11:50:29
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Gość chce imponować kasjerką w Tesco kolorem karty;)))

    nie bardzo jest jak, złota z multibanku jest wg najlpesza do imponowania
    kasjerce: najbardziej się błyszczy ze wszystkich jakie dotąd widziałem, i
    można najlepsze "zajączki" po oczach puszczać.

    a naprawdę to bez znaczenia. pytam tylko. dlaczego czyni im to różnicę.
    xbart pisze, że to klakulacja - nie przyniosę im zysku.

  • 14. Data: 2009-09-16 11:55:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > łapiesz, łapiesz: piszesz, że się kolor aliorowi nie opłaca (wydanie
    > karty z takimi a nie innymi dodatkami). innym się opłaca.

    A ja tak sobie dumam czy banki nie płacą organizacjom haraczu względem
    koloru karty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-09-16 11:57:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jakbyś ustawił w outkloku kodowanie, to mógłbyś imponować kasjerką, nie
    > tylko w tesco, swoimi postami w usenecie :)

    Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na różnych grupach pisze od dawna i dużo
    i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zgłaszal.
    Może więc to coś u Ciebie skopane.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-09-16 12:00:45
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    kris wrote:
    > U?ytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na r?nych grupach pisze od dawna i du?o
    > i problemu NIKT opr?cz Ciebie nie zg?aszal.
    > Mo?e wi?c to co? u Ciebie skopane.

    Nie tylko u ciebie, a u kazdego z Outlookiem z domyslnymi ustawieniami
    (brak deklaracji kodowania w naglowkach; sama trasc posta kodowana).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 17. Data: 2009-09-16 12:01:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jakbyś ustawił w outkloku kodowanie, to mógłbyś imponować kasjerką, nie
    > tylko w tesco, swoimi postami w usenecie :)

    Wszystkie moje posty widze ok. Jednak moje posty cytowane przez Ciebie są
    już z "ptaszkami"
    Nie wiem czemu.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-09-16 12:03:41
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd [OT]
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 14:00:45 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Nie tylko u ciebie, a u kazdego z Outlookiem z domyslnymi ustawieniami
    > (brak deklaracji kodowania w naglowkach; sama trasc posta kodowana).

    U mnie się rozpirza dopiero cytat. Co oznacza, że faktycznie warto MSOE
    ustawić prawidłowo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 19. Data: 2009-09-16 12:30:31
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > taki bzik: chce miec napis 'platinum',
    To sobie zrob. Marker wodoodporny kosztuje grosze.

  • 20. Data: 2009-09-16 12:56:52
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "jacko" <s...@t...com> napisał w wiadomości

    > To sobie zrob. Marker wodoodporny kosztuje grosze.

    spróbuj opowiedzieć na moje pytanie/wątpliwości, tak jak inni (xabrt, tomek,
    olgierd albo kris).

    przypomnę: jaka jest różnica dla banku?

    oczywiście, możesz odpisać, że w banku mają sobie kupić marker wodoodporny.