  • 31. Data: 2009-09-16 13:37:56
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    kris wrote:
    > U?ytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale przez onet te? krzaczki u Ciebie wida?
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=86741747

    > A moje posty wida? ok
    >
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=86741108

    > Wiec nie wiem o co chodzi.

    To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
    Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i
    jak to naprawic.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 32. Data: 2009-09-16 13:40:31
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:34:36 +0200, kris napisał(a):

    > Wiec nie wiem o co chodzi.

    Więc doczytaj. Skoro używasz polskich znaków w treści, cytacie i tytule
    musisz mieć odpowiednie deklaracje w nagłówkach postu. W twoich tego nie
    ma.
    Linki do konfiguracji już dostałeś. Ja jeszcze dodam jeden link aczkolwiek
    zastrzeżenie, że należy używać tylko i wyłącznie "iso-8859-2 jest już
    nieaktualne, równie dobrze może być unicode.
    http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

    --
    Kojer

  • 33. Data: 2009-09-16 13:43:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisał w
    wiadomości news:h8qpog$fq0$1@online.de...
    > kris wrote:
    > To przeczytaj z laski swojej linki, ktore dostales wczesniej.
    > Wyjasniaja one wyczerpujaco dlaczego masz popsute ustawienia czytnika, i
    > jak to naprawic.

    Poczytałe.
    Ale powtarzam wszystkie posty widze ok a xBarta skrzaczkowane.
    Tylko xBart twierdzi że moje posty są żle pisane.
    Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.
    Więc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

    Krzysiek

  • 34. Data: 2009-09-16 13:46:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:43:13 +0200, kris napisał(a):

> [...]
    > Na onecie moje posty sa ok a xBarta skrzaczkowane.
    > Więc kto do cholery ma cos nie tak z czytnikiem?

    Ty. Czytnik xBarta nie musi uwzględniać twojej błędnej konfiguracji. To, że
    część czytników sobie z tym radzi nie oznacza, że twoja kofiguracja jest
    poprawna.

    --
    Kojer

  • 35. Data: 2009-09-16 14:02:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ty. Czytnik xBarta nie musi uwzględniać twojej błędnej konfiguracji. To,
    > że
    > część czytników sobie z tym radzi nie oznacza, że twoja kofiguracja jest
    > poprawna.

    Wiesz co mam dokładnie tak jak w linkach.
    I wszystko czytam ok, mnie tez czytaja ok-- oprócz xbarta.
    Xbart proszę sprawdż może to jednak coś u Ciebie

    Krzysiek

  • 36. Data: 2009-09-16 14:04:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad N.S. wrote:

    > ależ mogą mi te dodatki wyłączyć lub ich nie oferować.

    to tez tak zrobili, dali ci platynową, wyłączyli dodatki i to nazywa się
    karta podstawowa.

  • 37. Data: 2009-09-16 14:05:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad N.S. wrote:

    > a ja się pytam:
    > co za różnica?

    no właśnie. co za róznica.
    Skoro nie ma żadnej to po co chcesz platynową?

  • 38. Data: 2009-09-16 14:05:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:02:13 +0200, kris napisał(a):

    > Wiesz co mam dokładnie tak jak w linkach. I wszystko czytam ok, mnie tez
    > czytaja ok-- oprócz xbarta. Xbart proszę sprawdż może to jednak coś u
    > Ciebie

    LOL :) nie, nie u Bartka.

    Przeczytaj podesłane linki o kodowaniu na grupach. Twój czytnik jest
    "idiotproof" w jedną stronę, tj. Ty widzisz źle napisane posty dobrze ;-)
    ale dobrze napisane posty (ale pewnie te, które są wątkach z Twoimi
    postami) -- źle.

    Ustaw tego MSOE albo zmień czytnik. Zawsze pomaga!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 39. Data: 2009-09-16 14:09:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > postami) -- źle.
    >
    > Ustaw tego MSOE albo zmień czytnik. Zawsze pomaga!

    Wieczorem sprawdze dokładnie.
    A czytnika zmieniać nie będe
    OE spełnia moje wymagania- i przyzwyczaiłem sie juz.
    Tak samo zreszta jak do IE7
    Miałem kiedys Firefoksa ale wywaliłem- za długo sie uruchamiał.
    Wieczorem posprawdzam dokładnie te ustawienia może faktycznie coś nie tak
    mam

    Krzysiek

  • 40. Data: 2009-09-16 14:10:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kris wrote:

    > Drugi raz piszesz o tym kodowaniu. Na ró?nych grupach pisze od dawna i du?o
    > i problemu NIKT oprócz Ciebie nie zg?aszal.

    co nie znaczy, że problemu nie ma.
    Masz skopane ustwienia