  • 71. Data: 2009-09-17 16:15:23
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kris" h8t3eb$c4r$...@n...onet.pl

    > Całe życie sie człowiek uczy a głupi umiera.

    Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcześnie umiera, albo za późno się rodzi. ;)
    Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 72. Data: 2009-09-17 17:25:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h8rdbq$g0f$...@n...onet.pl

    > Sporo banków ma inne kryteria niż wysokość limitu przy wydawaniu platyn.

    A te widły są narzucone przez niebo czy przez piekło? ;)
    IMO pochodzą z ziemi, z wewnętrznych regulatorów bankowych. :)

    Już pisałem -- SKOK Stefczyka daje na dowód 50 tałzenów;
    kiedyś banki dawały na niepotwierdzony czek 500 lub nawet
    tysiąc bez sprawdzania stanu konta, z którego ,,pochodził''
    ów czek. :)

    Warto uciekać i kryć się dla 10 tałzenów? :)
    Pewnie tak, skoro później karą jest stanowisko sprawiedliwego ;)
    ministra. ;) Ale ilu tych ministrów można powołać? :) Nie każdy
    ma szansę. ;)

    -=-

    IMO Alior to dziwny bank. Nawet komputera nie potrafią tam uruchomić,
    podczas gdy ów komputer potrzebny jest do obliczeń typu:

    (pobory netto - (5% sumy kart kredytowych) - 450 złotych)*20

    Chyba można to policzyć w pamięci. :) Bez komputera. :)

    No... I dziwne jest to, że w polskim banku zwraca się uwagę na ,,oficjalne pobory
    netto''. :)
    Czy ktoś uważa, że za 1300 złotych można przeżyć? :) Czy ktoś łudzi się taką fikcją?

    Lukas lubi dawanie kart z limitem rzędu 1000 złotych.
    Skubanie najbiedniejszych jest najprostsze. :)
    Biedny zapłaci, zagapi się i zapłaci ,,karę'' (lub drobną ;) opłatę za monit) i
    odsetki...

    Kawałek rozmowy z Lukasbankierką:

    Ja -- Chcę zastrzec tę kartę.
    LB -- A może zablokować?
    Ja -- Zastrzec.
    LB -- Bo zablokować też można...

    Jaka jest różnica pomiędzy zastrzeżeniem i zablokowaniem?
    Zablokowanie kosztowało 2 złote a zastrzeżenie było za free. :)

    -=-

    Fajne są (były?) reklamy LB. :) Pokazywano tam ,,zwykłych'' ludzi.
    Nie wyszukane laski,lecz kobiety mniej zadbane... Aby zmniejszyć
    dystans do ,,zwykłych'' ludzi? Aby pokazać, że LB wychodzi naprzeciwko ,,zwykłym''?
    :)

    Alior już tak nie robi. Ale klientela Alioru jest taka sobie. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2009-09-17 17:27:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    IMO pochodzą z ziemi, z wewnętrznych regulatorów bankowych. :)

    Już pisałem -- SKOK Stefczyka daje na dowód 50 tałzenów;
    kiedyś banki dawały na niepotwierdzony czek 500 złotych
    lub nawet tysiąc bez sprawdzania stanu konta, z którego
    ,,pochodził'' ów czek. :)

    Warto uciekać i kryć się dla 10 tałzenów złotych? :)
    Pewnie tak, skoro później karą jest stanowisko sprawiedliwego ;)
    ministra. ;) Ale ilu tych ministrów można powołać? :) Nie każdy
    [złodziej] ma szansę. ;)

    -=-

[...]

    Jaka była różnica pomiędzy zastrzeżeniem i zablokowaniem?

  • 74. Data: 2009-09-18 19:45:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:h8tng2$pmh$2@inews.gazeta.pl...
    ,> Bo albo za wolno się uczy, albo zbyt wcześnie umiera, albo za późno się
    rodzi. ;)
    > Ja wolę swoje kodowanie, bo jest ekonomiczniejsze. :)
    Mamuty usenetu zaraz mnie zjedzą.
    Na jednym kompie ustawienia zrobiłem tak jak mi w linkowali na tym mam
    domyślne(na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i
    postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma tylko
    kilku userów. I tak sobie myślę- może lepiej aby niektorzy przesiedli sie na
    bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiegoś kodowania(do dzisiaj
    nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

    Kris

  • 75. Data: 2009-09-18 19:52:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Kris" <k...@w...pl> writes:

    [...]

    > tylko kilku userów. I tak sobie myślę- może lepiej aby niektorzy
    > przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiegoś

    Ale właśnie oni mają bardziej uniwersalne. I dlatego ich czytniki nie
    zakładają jedynego słusznego kodowania.

    KJ
    PS. Miłego dnia życzę.

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 76. Data: 2009-09-18 20:03:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Kris" <k...@w...pl> writes:
    ,> Ale właśnie oni mają bardziej uniwersalne. I dlatego ich czytniki nie
    > zakładają jedynego słusznego kodowania.
    Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptują moich ustawień.
    A postów wysłanych mam juz kilkaset jak nie kilka tysiecy a problemy z
    czytaniem ma tylko kilka osób.

    Kris

  • 77. Data: 2009-09-18 20:52:24
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > co to dla banku za róznica?
    > kartą zwykłą, niebieską, czerwoną czy platynową wydaję pieniądze tak
    > samo, tak samo płacę, tymi samymi złotówkami w tym samym kauflandzie,
    > carrfour albo na shellu, za ten sam chleb czy szampon.
    >
    > więc co to za różnica, że podstawową kk dostanę, a platyny (tylko o
    > innej szacie graficznej przecież) już nie otrzymam?
    >
    > dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
    > karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet
    > tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

    Gdyby dali ci kartę z napisem paltinium ośmieszyli by się.
    A może chcesz palantinium?
    :>

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 78. Data: 2009-09-18 21:31:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message

    > A może chcesz palantinium?

    Hehehe, dobre, dobre. Zarąbiste. Biorę to do używania. :-)

  • 79. Data: 2009-09-18 21:39:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    > domyślne(na takich pisze od kilku lat i nikomu to nie przeszkadzało) i
    > postanowilem nie zmieniać. W końcu klopoty z czytaniem moich postów ma

    Nie.
    Kłopoty ma więcej, tylko kilku zwróciło ci uwagę. Reszta ma to po prostu
    gdzieś.

    I tak sobie myślę- może lepiej aby niektorzy
    > przesiedli sie na bardziej uniwersalne czytniki. I wtedy brak jakiegoś
    > kodowania(do dzisiaj nie wiem co to jest) nikomu by nie przeszkadzał.

    I właśnie dlatego, że nie bardzo wiesz co to jest, piszesz totalne
    bzdury. Nie ma bardziej ani mniej uniwersalnych czytników. A wróżki,
    które byż zgadły w jakim kodowaniu poszedł twój tekst do czytników
    jeszcze nie wbudowują.

  • 80. Data: 2009-09-18 21:41:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Dziwnie bardziej uniwersalne skoro nie akceptują moich ustawień.

    Problem w tym, że twoje ustawienia są żadne, bo nie raczych o nich
    poinformować w poście które wysyłasz. Więc niby co mają akceptować?

    > A postów wysłanych mam juz kilkaset jak nie kilka tysiecy a problemy z
    > czytaniem ma tylko kilka osób.

    znowu to samo.
    idz do szpitala psychiatrycznego. zapytaj kazdego spotkanego tam
    pacjenta czy jest wariatem. I okaze sie, że wg nich wszyscy tam są
    zdrowi, a tylko paru w takich białych kitlach to wariaci.

    Mniej wiecej zachowujesz sie jak pacjent takiego szpitala.