  • 41. Data: 2010-08-28 07:15:50
    Temat: Re: Jednak OFE przestaną kupować
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-08-2010 o 01:19:13 walter <w...@o...mars> napisał(a):

    > ale trzeba przyznac juz z innej beczki, że takie ultimatum do tych firm
    > - ustanowiliśmy dla was prawo, a teraz mi tu zaraz macie powiedzieć jak
    > wam zacisnąc pętlę bo inaczej wam ją sam zacisnę... :)))
    >
    > bez wskazania winnych całej sytuacji... !!!
    >
    > ...to żenada po bandzie

    jesli cokolwiek dobrego z tej żenady wyniknie dla podatnika, to będe się z
    niej cieszył.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 42. Data: 2010-08-28 07:21:20
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Janek, a jak OFE kupują akcje to kto im sprzedaje?
    Zarobiona leszczyna ma tyle papiera?
    No kto, poddaj pomysła.

  • 43. Data: 2010-08-28 08:42:00
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > jesli cokolwiek dobrego z tej żenady wyniknie dla podatnika, to będe się z
    > niej cieszył.

    Nic nie wyniknie. Liczenie na dobrą wolę to naiwność. Liczyć można na
    kalkulację zysku. Wzięli by się do galopu jakby OFE było dobrowolne. Dopóki
    mają monopol to właściciele OFE będą pełzać po dywanie i zyski zgarniać,
    kiwać głowami na połajanki i zyski zgarniać, uprawiać samokrytykę i
    produkować programy naprawy i zyski zgarniać. Do pracy się wezmą jak im się
    w dupie zapali czyli jak pokaże się realna konkurencja. Każdy tak robił,
    robi i będzie robił.

  • 44. Data: 2010-08-28 08:45:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Emeryt wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj dostać miejsce w żłobku a zwłaszcza przedszkolu, a potem pisz aby
    > było dużo dzieci. Ja sie dziwie młodym rodzicom którzy pomimo to mają
    > jednak w Polsce dzieci z pełną świadomością że nie bedzie miejsca w
    > przedszkolu a potem w szkole też bedą cyrki jak będzie po 5 pierwszych
    > klas.
    >
    > pozdr

    Oczywiście. Przedszkole się należy. Właśnie to jest to myślenie. Dzieci nie
    ma bo państwo nie dało przedszkoli. Dopóki będziesz robił dzieci dla
    państwa, a nie dla siebie to na wymarzoną emeryturę nie licz.

  • 45. Data: 2010-08-28 08:51:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > akcje. Czy z mniejszą prowizją niż OFE? Kupuje obligacje. Czy z mniejszą
    > prowizją i dyskontem niż OFE? Powiedzmy, że każdy zna się na giełdzie i
    > wie
    > jak rozpoznać górkę i dołek na rynku. Na górce trzeba się upłynnić. Co się
    > dzieje z notowaniami? W dołku trzeba kupować. Co się dzieje z notowaniami?

    Tylko że OFE kupują jak leci, na ślepo, co miesiąc.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 46. Data: 2010-08-28 08:54:06
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tylko że OFE kupują jak leci, na ślepo, co miesiąc.

    Od jesieni 2007 do wiosny 2009 też kupowały?

  • 47. Data: 2010-08-28 09:07:54
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "walter" <w...@o...mars> napisał w wiadomości

    > Janek, a jak OFE kupują akcje to kto im sprzedaje?
    > Zarobiona leszczyna ma tyle papiera?
    > No kto, poddaj pomysła.

    Ludzie sprzedają i kupują płynne spółki, bo im się wydaje że spadną albo
    wzrosną. Do tego podłącza się OFE i skupuje, co wprowadza ssanie w jedną
    stronę i generuje popyt, i wzrost kursu.

  • 48. Data: 2010-08-28 13:20:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Od jesieni 2007 do wiosny 2009 też kupowały?

    Myślę że tak. A jak było, to może ktoś kto wie napisze?

  • 49. Data: 2010-08-28 20:50:14
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    jedno jest pewne

    jeśli idzie recesja, a wszystko na to wskazuje, i podążamy schematem
    japońskim -10lat jak przeiwdywał Białek w marcu 2009 (jego prognoza z wtedy
    potwierdza się na razie co do joty), to nie będziemy z ofe dostawać 500zł
    jak nam teraz wyliczają, tylko 50, a za nasze teraz tam wpłacane pieniądze
    grubasy sobie powychodzą z papierów

    tak to działa, a rząd zamierza im otworzyć furtke na jeszcze większy stopień
    zaangażowania w akcje

    to jest po prostu niewyobrażalna bezmyślność, za którą paru gości powinno
    mieć trybunał stanu
    od rządu aws począwszy

    bo "przecież akcje w długim okresie rosną"
    gówno prawda

    tam Jasiu te gadki że ofe ssie a my mali możemy sie podłączać to takie
    pierniczenie kotka za pomocą młotka
    bo oprócz ofe i nas pokemonów są jeszcze grubasy
    jak rozumiem ofe zarabia, my zarabiamy
    ktoś musi tracić
    tracą najgrubsi?

    Ha ha ha.

    koniec tematu, nic sie nie da zrobić tylko patrzeć na ten przekręt
    a opozycja morda w kubeł, a nawet nagania

  • 50. Data: 2010-08-29 15:20:16
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    "...co wprowadza ssanie w jedną stronę i generuje popyt, i wzrost kursu."

    lecz sie jesli cie depo nie wyleczyło