  • 1. Data: 2006-01-05 21:47:44
    Temat: Jednorazowe przyjęcie zapłaty kartą
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    W jaki sposób najprościej jednorazowo przyjąć płatność kartą ?
    Wykonuje dla kogoś z zagranicy usługę i on chce mi zwrócić poniesione
    przezemnie koszty i dorzucić coś extra za moje trudy.
    jaka jest najniższa opłacalna kwota takiej transakcji ??

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-01-05 22:39:48
    Temat: Re: Jednorazowe przyjęcie zapłaty kartą
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > przezemnie koszty i dorzucić coś extra za moje trudy.
    > jaka jest najniższa opłacalna kwota takiej transakcji ??

    jakiego rzędu jest to kwota? I z jakiego kraju?

    M.

  • 3. Data: 2006-01-05 23:25:53
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Thu, 5 Jan 2006 22:47:44 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@n...serwerze.gazeta.pl> wrote:

    >W jaki sposób najprościej jednorazowo przyjąć płatność kartą ?

    PayU?

    >Wykonuje dla kogoś z zagranicy usługę i on chce mi zwrócić poniesione
    >przezemnie koszty i dorzucić coś extra za moje trudy.
    >jaka jest najniższa opłacalna kwota takiej transakcji ??

    OIDP, to coś około 2%
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_