  • 31. Data: 2004-10-28 08:27:23
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypukĹ?a Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    wizardx12 wrote:

    > A błękitna kredytówka PKO nie jest przez przypadek plaskata?

    Przecież rozmowa jest o Multi? Skąd więc nagle wyskakujesz z PKO ?

  • 32. Data: 2004-10-28 08:30:36
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 10/28/2004 10:27 AM, Użytkownik Glenn napisał :

    > Przecież rozmowa jest o Multi? Skąd więc nagle wyskakujesz z PKO ?

    A sorry, nie czytałem całego wątku. Mea culpa.

  • 33. Data: 2004-10-28 08:53:56
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypukła Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To czemmu pierniczą w komunikace o kartach płaskich innych banków? ;-)
    > Ich lepsieisze? :-D Tradycyjny PR-owski BRE-belkot.

    Aaaa, masz na myśli marketolenie* ?;-)))
    *marketingowe pier...enie

    ps.
    A Twoje kodowanie to też jakieś lepsieisze?

  • 34. Data: 2004-10-28 09:30:51
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 28 Oct 2004 10:53:56 +0200, S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisał:

    > A Twoje kodowanie to też jakieś lepsieisze?

    Aż sprawdzilem - ISO-8859-2

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 35. Data: 2004-10-28 09:47:23
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypuk?a Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: Bielawska Urszula <u...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > MultiBank od 2 listopada br. wprowadza do oferty karty kredytowe dla
    > studentów. Jako jedyny bank na polskim rynku MultiBank zaproponuje
    > studentom międzynarodową, wypukłą kartę kredytową Visa Credit.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7135

    no wlasnie wrocilam z oddzialu multibanku w Bialymstoku na ulicy
    Legionowej i pan, ktory tam zasiadal na moje pytanie o takowa karte
    zrobil zaklopotana mine podrapal sie w glowe i stwierdzil ze to nie
    mozliwe i ze on nic o tym nie wie.
    Poniewaz jestem studentka i posiadam konto w mbanku, od trzech miesiecy
    zasilane kwota ponad 3 tysiace zlotych mieisecznie (allegro i takie tam
    inne) i bardzo by mi zalezalo na kredytowce (rejestruje za jakis czas
    dzialalnosc gospodarcza) mialam nadzieje ze multibank rzeczywiscie
    pomyslal o takich ludziach jak ja - bez umowy o prace ale jednak bardzo
    aktywnie korzystajacych z konta - niestety ale albo pracownik
    niepoinformowany albo multi sie rozmyslil...szkoda.
    pozdrawiam
    urszula

  • 36. Data: 2004-10-28 11:41:56
    Temat: Re: Jedyna w Polsce wypukÂła Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku