  • 1. Data: 2012-04-18 14:37:36
    Temat: Jest więcej wiadomo o nowym fejsbuku finansów
    Od: xbartx <b...@h...net>

    <http://www.spidersweb.pl/2012/04/jaki-bedzie-nowy-m
    bank-odpowiada-pawel-
    kucharski-dyrektor-ds-marketingu-mbanku.html>

    Z ciekawszych kawałków jakie wyłapałem:

    -------
    "Czy nowy mBank znów będzie wyróżniał się brakiem opłat, jak to jeszcze
    nie tak dawno było w starym mBanku?

    Niezależnie od zmian, marka mBank pozostaje synonimem bankowości za zero
    złotych. (...)"

    Chyba trzeba zweryfikować znaczenie słowa synonim ;)

    -------
    "Jeśli jednak mówimy o funkcjonalności serwisu transakcyjnego mBanku, to
    stawiam tezę, że dzisiaj oferujemy najbardziej funkcjonalny i najlepiej
    rozwinięty serwis transakcyjny wśród polskich banków."

    Mocne słowa

    -------
    "Po stracie nowego mBanku każdy użytkownik będzie miał wybór, czy chce
    korzystać z dotychczasowego systemu, czy też woli poznać nowy. Docelowo
    zależy nam na przekonaniu wszystkich obecnych klientów do przeniesienia
    się do nowego projektu."

    Czyli będziemy mieli mbąk one i mbąk tfo

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-04-18 14:39:52
    Temat: Re: Jest więcej wiadomo o nowym fejsbuku finansów
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > "Po stracie nowego mBanku każdy użytkownik będzie miał wybór, czy chce

    To od razu zakładamy stratę?

    :)

    MJ

  • 3. Data: 2012-04-18 22:54:59
    Od: kompek <k...@s...pl>

    > korzystać z dotychczasowego systemu, czy też woli poznać nowy. Docelowo
    > zależy nam na przekonaniu wszystkich obecnych klientów do przeniesienia
    > się do nowego projektu."

    jak docelowo wszystkich, to na pewno nie mnie - na zadne fejsbokowe
    banki sie nie pisze i obym nie dozyl czasow, kiedy to bedzie obowiazkowe
    (znaczy nie bedzie juz zadnego banku nie fejsbokowego)

  • 4. Data: 2012-04-22 13:44:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kompek" jmn9mv$18k$...@i...gazeta.pl

> [...]

    : banki sie nie pisze i obym nie dozyl czasow, kiedy to bedzie obowiazkowe
    : (znaczy nie bedzie juz zadnego banku nie fejsbokowego)

    Mnie chyba też nie.

    "xbartx" jmmcig$31d$...@i...gazeta.pl

> [...]
    dawno było w starym mBanku?

    > Niezależnie od zmian, marka mBank pozostaje synonimem bankowości za zero złotych.
    (...)"

    > Chyba trzeba zweryfikować znaczenie słowa synonim ;)

    Zwykła literówka? -- mieli na myśli antonim? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'