  • 1. Data: 2003-07-22 17:26:25
    Temat: Jestem w szoku! [Inteligo poniekad]
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Jak w tytule. Jestem w głebokim szoku! Pozytywnym!
    Pieniązki wyslane w banku WCZORAJ w Hiszpanii, są TODAY na moim koncie
    (Inteligo) !!!! :))))
    Nadawcy podałem piękny numerek SWIFT, pelną nazwe i adres banku, oczywiscie
    moje dane itp, i ... JUŻ !!!

    Nawet tam na miejscu poinformowano nadawce, że okolo tygodnia to moze
    potrwac... A tu prosze !
    Aż pójdę na piwo ! :)

    pzdr
    Seb

  • 2. Data: 2003-07-22 17:45:31
    Temat: Re: Jestem w szoku! [Inteligo poniekad]
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bfjs4v$pbf$1@nemesis.news.tpi.pl>, Seb wrote:
    > Jak w tytule. Jestem w g?ebokim szoku! Pozytywnym!
    > Pieni?zki wyslane w banku WCZORAJ w Hiszpanii, s? TODAY na moim koncie
    > (Inteligo) !!!! :))))
    > Nadawcy poda?em pi?kny numerek SWIFT, peln? nazwe i adres banku, oczywiscie
    > moje dane itp, i ... JU? !!!

    Pochwal sie nam z jakiego dokladnie banku i ile to tam kosztowalo i
    czy cos zostalo po drodze potracone z kwoty (oprocz 11.99 bo to
    wiemy).

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-07-22 17:55:16
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Pochwal sie nam z jakiego dokladnie banku i ile to tam kosztowalo i
    > czy cos zostalo po drodze potracone z kwoty (oprocz 11.99 bo to
    > wiemy).

    No cos tam wzieli, niestety. Po kolei:

    Wplacono 500 euro. (Ale nie wiem, czy nadawca oplacil cos z kieszeni, czy
    wlasnie cos potracili z kwoty, ktora wplacil... )
    Dostalem 488,83 euro po kursie 4,3899
    Przelew pojawil sie u mnie z banku 10200016 czyli - PKO BP Departament
    Ksiegowosci.

    I tyle.

    Seb

  • 4. Data: 2003-07-22 18:06:42
    Od: "Przemo [nf.c]" <p...@W...com>

    Seb wrote:
> [...]
    > (Inteligo) !!!! :))))
    > Nadawcy podałem piękny numerek SWIFT, pelną nazwe i adres banku,
    [...]

    Widać miałeś szczęście i droga od banku nadawcy do Inteligo była
    krótka. Ja mam tak samo z przelewami na konto firmowe od moich
    zleceniodawców z USA - pieniądze wysłane około południa ich czasu
    (czyli u nas ok. 18.00) mam w mBanku dostępne już następnego dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo [nafazie.com]