  • 11. Data: 2004-10-23 11:38:04
    Temat: Re: Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z City, a już zablokowali m karty bez uprzedzenia !!!
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clbp1o$qgk$1@inews.gazeta.pl...

    > no nie do końca tak jest - jak piszesz
    >
    > tym bardziej że są transakcje które przez miesiąc mogą nie zostać
    rozliczone
    > i zgodnie z tym co piszesz to byłby banalnie prosty sposób "by obrobić
    bank"

    nie chodzi mi o kase, bo banku w ten sposób nie obrobisz - kase i tak
    pociągną z klienta (bo transakcja była zawarta przed zamknięciem rachunku) a
    jeśli przyjdzie po naprawdę długim czasie to z akłajera - bank sobie nie da
    w ten sposób robić kosztów. Chodzi mi o straty w sensie reklamacji klientów
    (pytania typu "a dlaczego skoro zamknąłem kartę to jeszcze dostaję jakieś
    wyciągi ?", "transakcja rozliczyła się po złożeniu przeze mnie wymówienia"
    itp. ) - czas pracowników na udzielanie odpowiedzi, koszty korespondencji,
    telefonów z wyjaśnieniami itp.

  • 12. Data: 2004-10-23 11:39:17
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to
    >
    > dziwie sie, ze nie kazali Tobie zwrocic karty platniczej;
    >
    > jak rozwiazywalem umowe z PKO BP to wraz z wnioskiem
    > zlozylem karte platnicza;
    > /chyba, ze citi ma inne procedury zamykania rachunkow;

    w oddziale powninni mu zabrać od razu, ale jak zamyka przez telefon to
    deklaruje że odeśle pocztą lub odniesie do oddziału

  • 13. Data: 2004-10-23 13:09:54
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > w oddziale powninni mu zabrać od razu, ale jak zamyka przez telefon to
    > deklaruje że odeśle pocztą lub odniesie do oddziału

    tak, ale lepiej oddac osobiscie w banku;
    /chyba w city nie ma takich kolejek jak w pko bp :).

    jak sie oddaje w banku to pani musi na oczach klienta
    'zdeaktywowac' karte nozyczkami :)

  • 14. Data: 2004-10-23 13:56:51
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 13:39:17 +0200, Seba
    <b...@b...gazeta.pl> napisał:

    > w oddziale powninni mu zabraae od razu, ale jak zamyka przez telefon to
    > deklaruje ?e ode?le poczt? lub odniesie do oddzia?u

    W przypadku KK proszą o samodzielne zniszczenie.

    Mnie poproszono o odniesienie Maestro do oddzialu, odnioslem go ją do
    oddzialu a pani powiedziala ze mogę ją sobie zatrzymać na pamiątke.
    Sprawdzila tylko w systemie, że zostala zablokowana.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 15. Data: 2004-10-24 01:14:56
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > oddzialu a pani powiedziala ze mogę ją sobie zatrzymać na pamiątke.
    > Sprawdzila tylko w systemie, że zostala zablokowana.

    Hehe nie chciało jej się pisać protokołu zwrotu karty :)
    W zasadzie karty (obojętnie czy klilent ją oddaje czy nie) zamyka się w
    systemie i staja się one bezużytecznym plastikiem; Nie wiem po co proszą
    o jej zwrot.

    Danny

  • 16. Data: 2004-10-24 18:38:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 22 Oct 2004 21:39:52 +0200, "Seba"
    <b...@b...gazeta.pl> wrote:

    >wlasnie dlatego chcą sie zabezpieczyc, zeby im nic po zamknieciu karty nie
    >wpadlo, bo wtedy klient moze sie wypiąć i strata dla banku

    klient może się wypiąć, powiadasz? A BTE mu wetkną w to wypięcie? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-10-25 09:42:58
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > klient może się wypiąć, powiadasz? A BTE mu wetkną w to wypięcie? :-)
    > --
    w Citi jest zasada, ze jak na KK rozliczy sie transakcja po 3 miesiącach od
    jej zawarcia, to mówisz że jej nie pamiętasz i jest po sprawie. Oni to z
    akłajera chyba ciągną. tak jak pisałem wyżej, chodzi o czas i koszty
    bezsensownych reklamacji, a nie o straty z powodu transakcji, bo bank sobie
    na to nie pozwoli