  • 11. Data: 2009-06-14 01:48:37
    Temat: Re: Jeszcze chwila odpoczynku dla zapietych w kredyty walutowe
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    Panie Janie niech Pan przestanie ;)

    to Pan pie..... Panie Janie ,

    I choc problem to niewielki

    Rok Pana pomylki - przez rozterki ?

    Wrzuc na luzik Panie Janie

    Bo Strybyszewskiemu serce stanie

    Z pod imienia i nazwiska ,

    Szkoda robic posmiewiska ,

    Zamknij jape , zapnij pasy ,

    Bedziesz cicho , to zarobisz troche kasy .

    A.

    Wracajac do tematu przedniego tego watka zanosi sie bardzo ciekawie,
    jesli chodzi o waluty.
    Po necie obija sie tez jeszcze jeden astro cynk odnosnie dolca i jego
    potencjalnej sily do konca roku.
    W koncu wszyscy wieszcza jego koniec( np. media w USA non stop ) ,
    wiec chyba czas by zaczal zbierac swoje sily .
    Pozdrawiam .

  • 12. Data: 2009-06-15 16:45:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Malo ciekawie dzisiaj wyglada PLN. Czyzby male przesuniecie fazowe cyklu
    longterm?

    D.

  • 13. Data: 2009-06-15 16:57:19
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dieter pisze:
    > Malo ciekawie dzisiaj wyglada PLN. Czyzby male przesuniecie fazowe cyklu
    > longterm?

    Jak tam korelacja giełd z dolarem?
    Odwróci się?

    "Hossa" kłóci się z obecnym stanem.

    RM.

  • 14. Data: 2009-06-15 17:01:06
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dieter wrote:
    > Malo ciekawie dzisiaj wyglada PLN. Czyzby male przesuniecie fazowe cyklu
    > longterm?

    A właśnie, mógłbyś dać jakąś podpowiedź albo wskazać jakieś materiały,
    które ułatwią wypracowanie metody jak sobie radzić z przesunięciami fazy
    cykli (raczej chodzi mi o krótsze cykle)?

    Hubert

  • 15. Data: 2009-06-15 17:01:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Znasz moje zdanie nt korelacji.

    D.

  • 16. Data: 2009-06-15 17:44:14
    Od: "szum" <s...@p...onet.pl>

    > Jak tam korelacja giełd z dolarem?
    > Odwróci się?
    >
    > "Hossa" kłóci się z obecnym stanem.
    >
    > RM.

    Witam,
    przepraszam za prywate ale czy to ten Robert88?:)

    Pozdrawiam
    Szum

  • 17. Data: 2009-06-15 17:53:59
    Od: Robert <r...@r...pl>

    szum pisze:

    > Witam,
    > przepraszam za prywate ale czy to ten Robert88?:)

    Chyba nie:)

    RM.

  • 18. Data: 2009-06-15 20:07:06
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    Fakt zloty dzisiaj troche dostal , masz z czasem zamiar podac jakas
    prognoze odnosnie walut , Dieter ?
    Cos chyba o koncu czerwca wspominales jako ciekawej dacie odnosnie
    walut , jesli dobrze pamietam .
    Narka
    Pozdrawiam .

  • 19. Data: 2009-06-15 21:13:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Obstawiam silne, dlugoterminowe umocnienie USD.

    D.

  • 20. Data: 2009-06-15 23:26:33
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On Jun 15, 5:13 pm, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Obstawiam silne, dlugoterminowe umocnienie USD.
    >
    > D.

    Dzieki .Trzymaj sie .