  • 1. Data: 2009-12-18 14:21:46
    Temat: Jeszcze jeden aspekt zapaści w "służbie zdrowia"
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Czołem.
    Tak sobie wykombinowałem, że jeśli w wyniku tzw. zapaści w tzw. "służbie
    zdrowia" ograniczy się emerytom dostęp do świadczeń i np. wskutek tego
    10% emerytów umrze nieco wcześniej (powiedzmy o 5 lat), to w kasie
    budżetu państwa zostanie: 10 mln emerytów * 10% * 60 miesięcy * 1500zł =
    90mld zł. Spory kawałek kasy, jest się na co połaszczyć. A rączki
    zostaną czyste.
    A więc niewydolność "służby zdrowia" może być sterowana i intencjonalna.
    Pracujący i dobrze zarabiający (a więc płacący wysokie składki) o swoje
    zdrowie zadbają przecież sami.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 2. Data: 2009-12-18 14:47:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bzdreg pisze:
> [...]
    > A więc niewydolność "służby zdrowia" może być sterowana i intencjonalna.
    > Pracujący i dobrze zarabiający (a więc płacący wysokie składki) o swoje

    To jest między innymi powód, dla którego oni propagują eutanazję.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-20 16:19:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Gru, 15:21, bzdreg <b...@o...pl> wrote:

    Do tych naszych leberałów to nawet podobne...Więcej zostanie w
    rządowym korycie, a przecież większość naszych leberałów-gawędziarzy
    działalności gospodarczej nigdy nie prowadziło. Łatwiej Rychowi,
    Zbychowi czy Grzechowi wyjąć z budżetu niż z uczciwego interesu,
    dlatego każda złotówka w korycie ważna. Jak mawiał klasyk - "rząd się
    zawsze wyżywi"..;-)