  • 11. Data: 2002-06-12 15:48:49
    Temat: Re: Jeszcze jedna refleksja na temat Citi
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    A to polecam Pekao SA tam panienki z okienka chyba nie umieja pisac tylko
    sie wydzieraja na caly odzial ile pieniedzy jest na rachunku, pal licho jak
    sporo, gorzej jak jest jakis debecik .........
    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości

  • 12. Data: 2002-06-12 15:55:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    jak
    > sporo, gorzej jak jest jakis debecik .........

    ekhm? lepiej jak jest sporo i wokol wszyscy wiedza? to tak jak stac na tej
    "wystawie" w Citku...

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-06-12 16:26:50
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Wszedzie sa plusy i minusy, jak jest debet to ludzie maja wspolczucie (jak
    to dobrze, ze on ma a ja nie:) w mysl hasla jak mi zdechla krowa to jemu
    nich tez zdechnie), a jak juz jest troche kasy na koncie to ludzie tez
    pewnie nie ciekawie patrza. Ale zastanaiwalem sie jak to ma sie do tajemnicy
    bankowej i jaka byla y na to reakcja Pani przy okienku, musze sprobowac.