  • 1. Data: 2009-01-31 09:29:15
    Temat: Jeszcze jedno pytanie .... arcybiskup Juliusz Paetz.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Chciałem zapytać się Pana o arcybiskupa Paetz'a.

    Dawano dawno temu, gdy jescze Pan nie miał swojej strony internetowej
    środowiska związane z TVN Polsatem i TVP przypuściły szturm na w/w
    duchownego.
    Czytając dzisiaj:

    http://wirtualnapolonia.com/2009/01/30/ks-zaleski-to
    -byl-najgrozniejszy-agent-w-watykanie/

    "[...]Według księdza Isakowicza - Zaleskiego, "Proroka" prowadził
    podpułkownik Edward Kotowski ps. "Pietro". To ten sam funkcjonariusz, który
    kontaktował się z obecnym nuncjuszem, arcybiskupem Józefem Kowalczykiem ps.
    "Cappino" - mówi autor książki ""Księża wobec bezpieki".Według niego,
    "Cappino" udzielał informacji, które wyrządzały szkodę innym osobom.
    Informował on międzi innymi o negatywnej opinii części Watykanu o osobie
    Lecha Wałęsy. Ksiądz Isakowicz - Zaleski dodaje, że z podpułkownikiem
    Kotowskim miał kontakt takze "Fermo", czyli Juliusz Paetz.[...].

    i to:

    Paetz: TW "Fermo" to nie ja
    http://www.rmf.fm/fakty/?id=113930

    Trochę mnie "skołowało". Stąd też moje pytanie odnośnie w/w duchownego. Czy
    sytuacja w tym przypadku wyglądała mniej więcej tak samo jak w przypadku
    abp. Wielgusa, i zaatakowano go tuż przed ingresem dlatego iż związany
    był/jest z środowiskiem "Toruńskim" (i np. chciano zapobiec sytuacji iż na
    wysokim stanowisku w hierarchii kościelnej stanąłby duchowny o antyunijnym
    nastawieniu)?.

    Tomasik Andrzej

  • 2. Data: 2009-01-31 09:31:05
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > związany był/jest z środowiskiem "Toruńskim" (i np. chciano zapobiec
    > sytuacji iż na wysokim stanowisku w hierarchii kościelnej stanąłby

    To miało iśc do Michalkeiwicza.... sorry...

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-31 14:33:03
    Od: <b...@c...pl>

    lepiej byś nie chciał znać prawdy

    iBin

  • 4. Data: 2009-01-31 14:36:59
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > lepiej byś nie chciał znać prawdy

    Chciałbym.

    Jak mawiał Józef Mackiewicz - "Tylko prawda jest ciekawa".

    Dr.Endriu

  • 5. Data: 2009-02-01 10:22:43
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Chciałbym.
    >
    > Jak mawiał Józef Mackiewicz - "Tylko prawda jest ciekawa".

    A co kolega może ma jakieś namiary, czym TW "Fermo" czyli Juliusz Paetz
    podpadł swego czasu swojej "matce" razwiedce że ta za pomocą
    Solorzówko-Walterówko-Michnikówki zrobiła z niego czołowego krajowego
    gojo-zboczeńco-pedofila?

    Grzech przeciwko trybalizmowi?
    http://www.michalkiewicz.pl/tyg1_22-11-2006.php

    "[...] Jest to zastanawiające tym bardziej, że "Gazeta Wyborcza" zawsze
    patronowała nie tylko tolerancji, ale wręcz promowaniu homoseksualizmu i
    angażowała się na rzecz "Marszów Równości", których uczestnicy domagają się
    już nie tolerancji, ale akceptacji wobec sodomitów płci obojga. W tej
    sytuacji, zwłaszcza jeśli jest przekonana, że oskarżenia wysunięte pod
    adresem JE abpa Paetza są prawdziwe, powinna wziąć go w obronę.

    Tymczasem najwyraźniej postępuje odwrotnie, co oznacza, że JE abp Paetz
    musiał dopuścić się czynów, które w oczach "Gazety Wyborczej" są jeszcze
    gorszą, tzn. pardon - nie "jeszcze gorszą", tylko w ogóle prawdziwą
    zbrodnią, bo sodomia, jak wiadomo, jest tylko znamieniem postępu i
    wyzwolenia spod jarzma Ciemnogrodu. Czegóż takiego dopuścił się JE abp
    Paetz, że napiętnowany został zgodnie i przez "Gazetę Wyborczą" i przez
    "Kurię", chociaż ta ostatnia w sprawie poznańskiego "Marszu Równości"
    stanęła ramię w ramię z Młodzieżą Wszechpolską?
    [...]".

    Bardzo chętnie posłuchamy ....

    Dr.Endriu

    begin 666 spacja.gif