  • 1. Data: 2012-06-26 19:05:14
    Temat: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: pI <u...@1...pl>

    Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
    kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
    promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
    infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
    że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
    uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
    telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
    innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
    telefoniczną...

    Dziś dostałem list z odpowiedzią, papier ładny, z lepszą gramaturą ;)
    Treść wykazująca, że nikt się nie pofatygował sprawdzić historii
    rachunku, tylko wkleił (wkleiła bo podpisała się pani) szablonową
    odpowiedź z fragmentem regulaminu promocji, kiedy wypłacą premie.
    Najbardziej podoba mi się fragment "Wyrażamy nadzieję, że przekazane
    informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
    mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym
    dodatkowe pytania.

    --
    Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje okazały się pomocne.
    pI

  • 2. Data: 2012-06-26 19:09:58
    Temat: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 26 Jun 2012 19:05:14 +0200, na pl.biznes.banki, pI napisał(a):

> [...]
    > informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
    > mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym

    Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
    przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
    tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

    --
    pI

  • 3. Data: 2012-06-26 20:28:32
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-26 19:09, pI pisze:
    > Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
    > przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
    > tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

    Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je
    przetestował przy okazji Mobilnego Konta.

    Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

    Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
    wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

    Konto comfort direct, obsługa w oddziałach, aplikacja mobilna/dostęp
    online to wszystko nawet mi się podobało ale niestety oferta taka sobie.
    Plusem jest to konto lokacyjne (i automatyczne uzupełnienia) no ale
    skoro już zacząłem się bawić w lokowanie tam gdzie jest lepszy % to
    trzymanie na 4% nie ma sensu. Opłata za kartę 4 zł też jest jak dla mnie
    za wysoka (limit wypłat z bankomatu) tzn. nie nominalnie ale raczej
    mentalnie :)
    A płacić 250 zł kolejną kartą debetową bezsensu... Wystarczy że już
    płacę debetową kartą Millennium.

    Mr. Owl.

  • 4. Data: 2012-06-26 20:52:07
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
    > przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
    > tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

    Ale jaja. Tez dostałem jedną stówkę 21-ego, a drugą dzisiaj. Ale mają tempo.
    Muszę szybko wylać z konta, bo mogą się rozmyslić i zabrać :)

  • 5. Data: 2012-06-26 20:57:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informacje okażą się pomocne." ;) Szkoda było papieru, ale widać nie
    > mieli odwagi zadzwonić cytując regulamin, bo pewnie wtedy miałbym

    Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić
    odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze
    taką samą "kalkę" jak i ty.

  • 6. Data: 2012-06-26 21:14:45
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-06-26 20:28, Pan Sowa pisze:

    > Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je
    > przetestował przy okazji Mobilnego Konta.

    Nie wiem jak teraz ale miesiąc temu z tą aplikacją były problemy,
    infolinia potwierdziła, że z niektórych kont z niewiadomych przyczyn
    przelewy nie wychodziły. Pojawiał się komunikat, że operacja przyjęta do
    realizacji i tyle. Wisiała w nieskończoność. Z poziomu www było OK.
    Potwierdzanie kodami jednorazowymi niezaufanych przelewów zupełnie
    bezsensu (babka tłumaczyła, że niektóre telefony nie mogą jednocześnie
    korzystać z aplikacji i odbierać smsów, ciekawe bo wszystkie androidy są
    multizadaniowe więc chociaż tam można było zastosować smsy).

    > Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

    Ja byłem dzisiaj. Spytałem się, czy będzie naliczona opłata za kartę w
    tym miesiącu (na koniec naliczają) jeśli zamknę dzisiaj. Babka
    powiedziała że opłaty po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta NIE SĄ
    naliczane. Na moje pytanie kiedy konto zostanie zamknięte odpowiedziała,
    że po 30 dniach. Mogę się założyć że w piątek będę miał na koncie -4zł
    (cały czas mogę się logować).

    > Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
    > wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

    A u mnie nie trzymała poziomu. Jak podpisywałem umowę to facet zapomniał
    czegoś tam odblokować (wtedy jeszcze o tym nie wiedziałem) i zdziwiony
    blokadą widoczną w r-line dzwoniłem na infolinię. Powiedzieli, że tak
    musi być bo papiery muszą dojść do Warszawy i to potrwa kilka dni.
    Wydawało mi się to brednią bo wszyscy na grupie pisali, że konto aktywne
    od razu. Musiałem się fatygować ponownie do oddziału - wina pracownika.

    Dziewczyna podpisała umowę o konto + i kartę (zupełnie inny oddział niż
    ten powyżej) ale ktoś spartolił i karty nie wyrobili (w ogóle nie ma jej
    w systemie na liście kart nawet). Nawet potem dzwoniliśmy i pytaliśmy co
    się dzieje ale kazali nam iść do oddziału - oczywiście nie poszliśmy.
    Domyślam się, że to jest powodem braku drugich wiśni (o dziwo pierwsze
    dostała) więc znów czeka nas kontakt z infolinią albo jednak wycieczka
    do oddziału i składanie reklamacji (całe szczęście mamy umowę o kartę
    więc stówę i tak będą w plecy).

    > Konto comfort direct, obsługa w oddziałach, aplikacja mobilna/dostęp
    > online to wszystko nawet mi się podobało ale niestety oferta taka sobie.

    No nie wiem, interfejs www oparty na flexie, ciężki jak cholera. Ciągle
    jakieś reklamy się tam wyświetlają ich super produktów. Funkcjonalność
    kuleje, brakuje podstawowych opcji jak chociażby powiadamianie
    mailem/smsem o wpływach lub autoryzacjach kart.

    Też chyba jest jakiś limit na bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów...

    Ogólnie dla mnie to lipa w tym rajfim ;) ale rozumiem, że komuś się to
    może podobać.

  • 7. Data: 2012-06-26 22:30:49
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 26 Jun 2012 20:57:37 +0200, na pl.biznes.banki, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > odpowiedzi, to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem oczywiście na papierze

    Może też od pani Moniki ;) ?

    --
    pI

  • 8. Data: 2012-06-26 22:58:50
    Od: gral <n...@e...pl>

    wiatrak napisał(a):

    > Ale jaja. Tez dostałem jedną stówkę 21-ego, a drugą dzisiaj. Ale mają
    > tempo. Muszę szybko wylać z konta, bo mogą się rozmyslić i zabrać :)

    A ja dalej nie mam drugiej części... no mają jeszcze kilka dni do końca
    miesiąca.

  • 9. Data: 2012-06-26 23:23:08
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "pI" <u...@1...pl> ...

> [...]
    > telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
    > innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję

    Witamy w klubie :-/

    Mam IDENTYCZNA sytuacje.
    Z tym, ze nie dostalem jeszcze odpowiedzi na reklamacje...

    Konto do natychmiastowego zamkniecia.
    I jeszcze te "dzieci we mgle" w oddziale na Swietokrzyskiej.

    "Pan Sowa" ...

    > Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
    > wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

    Raczysz zartowac.

    Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie
    (BZ WBK, PKO BP, Mille, ING, PeKaO SA, Citi, Alior, Raiff, Eurobank, Lukas)
    najgorzej wspominam ww. Raiff na Swietokrzyskiej,
    a najlepiej ... Mille na Bonifraterskiej.

    --
    T.F.

  • 10. Data: 2012-06-27 09:31:10
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Może też od pani Moniki ;) ?

    Nie wiem czy od pani Moniki. Ale zastrzegłem dziś kartę. Telefonicznie. I
    zaznaczyłem, że nie chcę następnej.