  • 11. Data: 2012-06-27 13:23:10
    Temat: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pI" 1ubpnnkktbcvt$....@a...org

    > Ooo... mimo zlewającej treści odpowiedzi z ich strony widzę, że premię
    > przyznali. Wcześniej 21.06 oraz dziś. To można się pakować ;) W sumie
    > tylko ta mobilna aplikacja jest nawet fajna...

    Na moim smartfonie nie działa. ,,Chwilowy'' problem w łączności z bankiem.
    Rajfi chyba coś dostał od sprzedawców smartfonów -- za skuteczną reklamę.

    Zostawiłbym konta, gdyby:

    -- były za freeko
    -- aplikacja debilna działała bezproblemowa

    Mógłbym nawet dobrowolnie wpłacać tam co miesiąc tałzena czy dwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-06-27 13:25:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jscv0k$itn$...@u...news.interia.pl

    > Mobilna aplikacja Millennium i mBanku nie jest gorsza. Też je przetestował przy
    okazji Mobilnego Konta.

    Citi też ma swoją.

    > Ja już konto w Raiffeisen zamknąłem wczoraj, szybko i bezboleśnie.

    FIFO. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-06-27 13:31:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" jsd0n3$3co$...@n...news.atman.pl

    > Miałem identycznie jak ty. Też pani dopytywała jaką drogą mają udzielić odpowiedzi,
    to powiedziałem ,ze telefonicznie. Dostałem
    > oczywiście na papierze taką samą "kalkę" jak i ty.

    Cóż za niesprawiedliwość dziejowa!!
    My testujemy to za 100 złotych miesięcznie, a pracownikom Rajfiego płacą
    dużo więcej! Na dodatek za pracę mniej odpowiedzialną (kalkowanie, pakowanie
    papieru w koperty itd.) i taką, po wykonaniu której nie można stwierdzić,
    czy była wykonana bezbłędnie...

    Jeśli my nie zlejemy się mobilnie -- naszych wisienek nie będzie, ale
    jeśli pracownik źle pośle odpowiedź (lub nie pośle -- mnie Rajfi śle
    od Wielkanocy bezskutecznie) do klienta -- wypłatę (kilkadziesiąt razy
    wyższą!) dostanie!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-06-27 13:34:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.F." jsd97r$cfu$...@i...gazeta.pl

    > "Pan Sowa" ...

    > Raczysz zartowac.

    > Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie
    > (BZ WBK, PKO BP, Mille, ING, PeKaO SA, Citi, Alior, Raiff, Eurobank, Lukas)
    > najgorzej wspominam ww. Raiff na Swietokrzyskiej,
    > a najlepiej ... Mille na Bonifraterskiej.

    I ja uważam, że Mille jest o niebo lepszy od Rajfiego jeśli
    chodzi o tak zwaną uczciwość czy (komplementarnie) obłudę/hipokryzję.

    Najgorzej jest (IMO) w bankach takich jak EB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-06-27 13:35:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" jsecs0$l3i$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem czy od pani Moniki. Ale zastrzegłem dziś kartę. Telefonicznie. I
    zaznaczyłem, że nie chcę następnej.

    Ja zastrzegłem via WWW parę dni temu i jakoś nie pojawia się kolejna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-06-30 10:42:27
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-06-26 21:14, michalis pisze:

    > Ja byłem dzisiaj. Spytałem się, czy będzie naliczona opłata za kartę w
    > tym miesiącu (na koniec naliczają) jeśli zamknę dzisiaj. Babka
    > powiedziała że opłaty po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta NIE SĄ
    > naliczane. Na moje pytanie kiedy konto zostanie zamknięte odpowiedziała,
    > że po 30 dniach. Mogę się założyć że w piątek będę miał na koncie -4zł
    > (cały czas mogę się logować).

    Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę
    pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników
    w oddziale to inna sprawa.

  • 17. Data: 2012-06-30 13:30:08
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę
    > pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników
    > w oddziale to inna sprawa.

    Zamykałem wczoraj, niekompetencja porażająca:

    1. Podtyka mi do podpisania wydrukowaną dyspozycję zamknięcia, a tam
    zaznaczony kwadracik "Proszę o rozwiązanie... z uwzględnieniem okresu
    wypowiedzenia...", ale powyżej niego opcja "Proszę o rozwiązanie...
    za porozumieniem stron z dniem..." - mówię, że chcę się porozumieć
    z Bankiem, żeby z dniem dzisiejszym - odpowiedź: "nie mogę", dlaczego
    nie? "bo nie"...

    2. Podaję numer rachunku, na który mają przelać ew. saldo - na wydrukowanej
    dyspozycji komunikat: "IBAN size mismatch...", pytam co to? "aa, nasz system
    tak ma, ale wszystko będzie dobrze".

    3. Chcę złożyć dyspozycję zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych,
    "ale ja nie mogę przyjąć takiej dyspozycji", dlaczego? "nie wiem, nie mogę",
    więc jej mówię, że nie może mi odmówić przyjęcia dowolnej dyspozycji (np.
    mógłbym wysłać pocztą i co wtedy?) "no dobrze, to proszę złożyć".

    Dziękuję, do widzenia.

  • 18. Data: 2012-06-30 17:58:21
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-30 10:42, michalis pisze:
    > Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę
    > pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników
    > w oddziale to inna sprawa.

    U mnie nie pobrali :)