  • 11. Data: 2009-03-01 22:40:39
    Temat: Re: Jeszcze o kartach kredytowych
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    czy ktos moze wyrabial kredytowke w allianz banku? czy to jest karta plaska
    czy wypukla? warto sie przyjzec tej ofercie?

  • 12. Data: 2009-03-02 02:08:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Mar, 23:40, "lbz" <s...@w...pl> wrote:
    > czy ktos moze wyrabial kredytowke w allianz banku? czy to jest karta plaska
    > czy wypukla? warto sie przyjzec tej ofercie?

    Wypukła. A co do oferty - do czerwca promo - obniżone oprocentowanie
    dla transakcji bezgotówkowych.

  • 13. Data: 2009-03-02 06:46:10
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    MK pisze:
    > "Seba" <b...@g...pl> wrote in message

    > W taksowkach... Plaska tez mozna zaplacic recznie wypisujac kwitek,
    > problem powstaje przy reklamacji klienta...

    w samolocie ostatnio placilem przez imprinter

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 14. Data: 2009-03-02 07:11:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > w samolocie ostatnio placilem przez imprinter

    Czasami na promach i innych statkach tez sie uzywa zalelazka. Jednak w PL
    najwieksze prawdopodobienstwo spotkania zelazka to taksowka, chociaz tez
    coraz rzadziej. Terminale GSMowe juz wstawia sie praktycznie wszedzie, nawet
    w Auchanie przy kasie samoobslugowej. Ta choroba jest juz chyba nie do
    uleczenia, kazda autoryzacja to co najmniej pol minuty, kiedys w taksowce
    spedzilem z 5 minut czekajac na autoryzacje.

    MK

  • 15. Data: 2009-03-02 13:33:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Ta
    > choroba

    Nie nazwalbym tego choroba, kto mialby placic za fraudy zastrzezonymi
    kartami? Jest rozwiazanie - chipy.

    > jest juz chyba nie do uleczenia, kazda autoryzacja to co
    > najmniej pol minuty

    Watpliwe

    > kiedys w taksowce spedzilem z 5 minut czekajac na
    > autoryzacje.

    Pojedynczy przypadek nie swiadczy o niczym.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2009-03-02 15:01:09
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Mar, 10:44, "lbz" <s...@w...pl> wrote:
    > Jakie banki daja mozliwosc umieszczenia zdjecia posiadacza na karcie? Na
    > razie znalazlem bzwbk i citi.

    BPH, Lukas, mBank, Multibank, PKO BP SA.

  • 17. Data: 2009-03-02 15:07:40
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gog0rk$fu2$1@news.wp.pl...
> [...]
    > do uleczenia, kazda autoryzacja to co najmniej pol minuty, kiedys w
    > taksowce spedzilem z 5 minut czekajac na autoryzacje.

    W Gruzji terminale są wszędzie - ale wszystkie GSM. Co dziwniejsze, tak samo
    bankomaty są na GSM (kosmicznie wygląda taki bankomat z antenką z tyłu). Ale
    działa dość szybko, szybciej niż na tradycyjnej linii telefonicznej (modem
    dialup), jak większość urządzeń w Polsce czy UK.

    k.

  • 18. Data: 2009-03-02 16:51:42
    Od: m...@i...pl

    On 2 Mar, 14:33, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Watpliwe

    Ale konkretnie to co jest watpliwe?

    > Pojedynczy przypadek nie swiadczy o niczym.

    Racja, w innych przypadkach bylo to 3-4 minuty. Polecam Ele taxi to
    sie przekonasz, w kazym samochodzie maja pos gsmowy Pekao.

    MK

  • 19. Data: 2009-03-02 16:56:32
    Od: m...@i...pl

    On 2 Mar, 16:07, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

> [...]
    > działa dość szybko, szybciej niż na tradycyjnej linii telefonicznej (modem
    > dialup), jak większość urządzeń w Polsce czy UK.

    Z tego co zauwazylem terminale w PL nie podtrzymuja sesji i za kazdym
    razem nawiazuja polaczenie. Jak Amex dziala normalnie to w ogole tego
    nie zauwazalem, ale teraz mam nas na obserwowanie "laczenie....
    wysylanie.... odbieranie..."

    MK

  • 20. Data: 2009-03-02 18:07:36
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    <m...@i...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    On 2 Mar, 16:07, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    /.../
> [...]
    > razem nawiazuja polaczenie. Jak Amex dziala normalnie to w ogole tego
    > nie zauwazalem, ale teraz mam nas na obserwowanie "laczenie....

    To chyba zależy. Małe sklepy używają dialup, duże (markety itd) mają linię
    dedykowaną (leased line) z połączeniem cały czas zestawionym. Mnie zawsze w
    marketach śmigało, nie to co w sklepikach.

    Prędkość na GSM to z mojego doświadczenia coś pomiędzy dialup a leased line.

    k.