  • 1. Data: 2009-04-15 18:42:41
    Temat: Jutro ostatni dzien.......
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    aby wyjsc przed korektę .....

    pzdr
    Dars

  • 2. Data: 2009-04-15 19:19:58
    Temat: Re: Jutro ostatni dzien.......
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gs59sm$o3m$1@news.onet.pl...
    > aby wyjsc przed korektę .....
    >
    > pzdr
    > Dars

    A twierdzisz tak na podstawie....?

  • 3. Data: 2009-04-15 19:31:31
    Od: " kac" <k...@W...gazeta.pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > aby wyjsc przed korektę .....
    >
    > pzdr
    > Dars

    obserwuje rynek i zgadzam sie w pelni ze korekta wisi w powietrzu, USA
    przespia sie z danymi z dzisiaj i jutro rozpoczyna sie korekta

    pozdrawiam i zyskow wszystkim zycze

  • 4. Data: 2009-04-15 19:33:15
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > aby wyjsc przed korektę .....

    Nie ma nic pewnego. Byłem pewien, że to wczoraj, ale dzisiejsza sesja, jak
    dla mnie, wróży bardzo silne wzrosty. Nie do wiary, cuda jakieś, czy co?
    Zobaczymy co przyniesie jutro. Czy opierasz swoją wiarę na tym, że to będzie
    39 sesja od dołka?

    kc

  • 5. Data: 2009-04-15 19:36:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > aby wyjsc przed korektę .....

    Problem w tym, że wszyscy o tym wiedza.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-04-15 19:37:34
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dars pisze:
    > aby wyjsc przed korektę .....
    >
    > pzdr
    > Dars

    Skoro wszyscy przewidują spadki znaczy się będzie odwrotnie ;)

  • 7. Data: 2009-04-15 20:00:19
    Od: bOUNCeErR <b...@g...pl>

    Dars pisze:
    > aby wyjsc przed korektę .....

    Nie bylbym tego taki pewien. Pamietajmy ze mamy tydzien wygasania opcji.
    A w piatek Citi podaje wyniki... Mysle ze wszystko sie rozegra dzieki
    (lub przez ;) ) tej spolce. Dobrze spreparowane wyniki moga zdzialac
    cuda. A na 850 jest bardzo silny opor, wiec jesli mialby pasc to wlasnie
    teraz. Z drugiej strony jak juz powiedzialem na 850 jest silny opor i
    wszyscy moga sie spodziewac lepszych wynikow citi, ktore moze nie
    podolac i wtedy jazda w dol. Generalnie uznaje obydwa scenariusze jako
    tak samo prawdopodobne.

    Osobiscie obstawiam, krecenie sie w okolicach 830-850 i wybicie ponad
    850 w piatek. To moze otworzyc droge nawet w okolice 1000. Jednak z
    pewnoscia nie bedzie to trwale wybicie. Dlugoterminowo (w perspektywie
    roku) przewiduje pokonanie dna bessy.

    P.S.

    Kiedys te 20 punktow to byla przepasc, dzisiaj wachania w takim zakresie
    to normalka... ehhh...

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 8. Data: 2009-04-15 20:04:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Osobiscie obstawiam, krecenie sie w okolicach 830-850 i wybicie ponad 850
    > w piatek.

    Dziś S&P 500 zamknął się na 851 z groszami z tego co widzę...
    Kolego Dars, chyba musisz skorygować prognozy, jutro wzrosty ;-)

  • 9. Data: 2009-04-16 14:57:35
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Dziś S&P 500 zamknął się na 851 z groszami z tego co widzę...
    > Kolego Dars, chyba musisz skorygować prognozy, jutro wzrosty ;-)

    Wczoraj napisałem że dzisiaj warto wyjsc ........
    masz jeszcze jakies wątpliwości :)

    pzdr
    Dars

  • 10. Data: 2009-04-16 17:34:30
    Od: a...@v...pl

    > Wczoraj napisałem że dzisiaj warto wyjsc ........
    > masz jeszcze jakies wątpliwości :)
    >

    > pzdr
    > Dars

    Co znowu jest grane? Dars, który nigdy nie podał trafnej prognozy oraz osobniki,
    które nigdy nie podali jakiejkolwiek prognozy zachowują się jak eksperci?
    Niewątpliwie jakaś ściema. A to takie proste. Spoko ponad 1900 później 1500 i
    jazda do nieba. To jest ostatnia okazja na długie lata aby na GPW poszaleć.