  • 11. Data: 2004-04-01 18:21:38
    Temat: Re: Już 2,5 dnia BH przetrzymuje pieniądze....:((
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
    news:c4gtf5$sk7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Twoj pech ze pracodawca wybral kiepski bank

    To ja mam niezwykle szczescie, bo przelewy z BH na moje konto w Multi
    docieraja tego samego dnia.

    Maciej

  • 12. Data: 2004-04-01 18:28:23
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > To wiąże go regulamin.

    No to mam jasność.

    > Zapewne nie masz regulaminu, bo jeśli masz, to winieneś był się z nim
    > zapoznać ;]

    Nie zapoznanie się z regulaminem pracy i wynagradzania nazywa się
    frajerstwem - nie podejrzewaj mnie o to ;)
    Możesz natomiast, i nie bez podstaw, podejrzewać mnie o prawnicze lamerstwo.
    Bo na zdrowy rozsądek, ustawa państwowa stoi nad regulaminem pracy. I stąd
    moja ciekawość.

    > Jego obowiązkiem jest dostarczenie Ci pieniędzy w taki sposób, by
    > najpóźniej
    > 10. każdego miesiąca były one dla Ciebie dostępne (chyba, że regulamin
    > stanowi inaczej).

    Regulamin stanowi, że kasa ma być jeszcze wcześniej :)

    > Nie jest ok i ścigać należy pracodawcę. Za opóźnienie w dostarczeniu
    > wynagrodzenia należą się pracownikowi odsetki ustawowe (na zakończenie
    > współpracy, o ile termin przedawnienia nie minął, można się w sumie
    > ich domagać od pracodawcy ;])

    Tak mi się właśnie wydawało.

    > I nie jest to prawda,

    Co dokładniej: że mało który pracodawca, czy że gotówka jest niewygodna?

    > aczkolwiek pracodawca może stawiać pracownika
    > przed faktem dokonanym i zapewne zwykle tak robi (i takie działania
    > powinny być tępione).

    Amen.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 13. Data: 2004-04-01 18:40:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:406c5f06@news.home.net.pl...
    > Nie zapoznanie się z regulaminem pracy i wynagradzania nazywa się
    > frajerstwem - nie podejrzewaj mnie o to ;)

    Nie podejrzewałem - dlatego wtręt o braku regulaminu :)

    > Możesz natomiast, i nie bez podstaw, podejrzewać mnie o prawnicze
    lamerstwo.
    > Bo na zdrowy rozsądek, ustawa państwowa stoi nad regulaminem pracy. I stąd
    > moja ciekawość.

    W prawie pracy zwykle jest na odwrót niż zdrowy rozsądek podpowiada ;]

    Yyy, nie wiem, późno było ;(

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-04-01 19:30:25
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > Nie podejrzewałem - dlatego wtręt o braku regulaminu :)

    No i człowiek po ciężkim dniu coś przyjemnego przeczytał... :]

    > W prawie pracy zwykle jest na odwrót niż zdrowy rozsądek podpowiada ;]

    Mało siedzę w tym temacie - na swoje szczęście zresztą :)

    LOL :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 15. Data: 2004-04-02 07:01:28
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Użytkownik MK napisał:

    > A masz pewnosc, ze wyszla? Mam oczywiscie na mysli, ze pracodawca zlozyl
    > dyspozycje przelewu i mial pokrycie na ich wykonanie.

    Tak. Wyszła napewno. Pisałem zresztą, że od kiedy pamiętam kasa na linii
    BH -> Multi dociera na trzeci dzień, tyle że tym razem już przegięli.
    Myślę, że skoro mają 48 godzin na dokonanie przelewu to wykorzystują to
    jak tylko się da. Tym razem pewnie im jeszcze coś padło i wyszła taka
    kiszka. Ale i tak im nic nie można zrobić....

    --
    oo00oo00oo Kuba
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 16. Data: 2004-04-02 09:15:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> wrote in message

> [...]
    > jak tylko się da. Tym razem pewnie im jeszcze coś padło i wyszła taka
    > kiszka. Ale i tak im nic nie można zrobić....

    To chyba przelewy do mnie ida 'priorytetem' ;)

    Maciej