  • 1. Data: 2010-12-29 16:15:27
    Temat: Juz dawno nie bylo nic o Lukasie
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    ... czyli strzeżcie się dobrego serca bankowców :)

    Otrzymałam 2 lata temu pocztą klon posiadanej karty Visa Electron z
    adnotacją:
    "... przesyłamy powtórnie wyprodukowana kartę płatniczą [...]. Powodem
    wymiany karty są zgłaszane przez naszych klientów problemy z działaniem
    kart w niektórych bankomatach. Nowa karta [...] różni się od poprzedniej
    dłuższym okresem ważności. [...] Dotychczasowa karta utraci ważność w
    momencie pierwszego użycia nowej karty."
    Nowa karta-klon miała datę ważności 12.2010.
    Jako że mnie karta oryginalna żadnych problemów nie sprawiała, używałam
    jej przez cały czas, czyli do końca października 2010. Była widoczna w
    podglądzie w e-banku, razem z poprzednią, której ważność skończyła się 2
    lata wcześniej (!).
    Od listopada brak w e-banku danych jakiejkolwiek karty debetowej, no ale
    nic to, myślę sobie, może tak ma być, skoro mam kartę-widmo.
    Na początku grudnia (ok. 6-go) zapytałam jak wygląda wysyłanie
    wznowionej karty - jeszcze jej nie było w systemie, ale "do końca
    miesiąca powinna przyjść".
    Tydzień temu nie tylko w dalszym ciągu nie było wznowionej karty w
    systemie, ale okazało się, że muszę aktualną kartę zastrzec, złożyć
    wniosek o nową i wtedy ewentualnie bank po 14 dniach wyśle mi tę nową,
    bo aktualnej też w systemie nie ma i w związku z tym nie zostanie wcale
    wznowiona... :)))
    Pan konsultant zapytał też z troską, czy używam aktualnej karty do
    transakcji, bo jej przecież nie ma i w każdej chwili może przestać
    działać :)
    Wczoraj zdecydowałam się na rozwód z kartą. Dostałam do podpisania:
    1/ Potwierdzenie zastrzeżenia karty
    2/ Rezygnację z karty płatniczej
    3/ Rezygnację ze wznowienia karty płatniczej (cytuję konsultanta: "żeby
    im nie przyszło do głowy wznawiać tej karty, którą pani ma" - swoją
    drogą moje zdanie o poziomie kompetencji pracowników sięgnęło w tym
    momencie bruku)
    4/ Wniosek o wydanie karty płatniczej
    Ponadto usłyszałam:
    5/ pouczenie ustne, że jakby naliczyli prowizję, to mam reklamować
    6/ stwierdzenie, że do magazynu tej zastrzeżonej karty nie można oddać,
    bo ona w zasadzie nie istnieje, więc mogę ją sobie zostawić na pamiątkę.

    W domu zajrzałam do systemu i... co za niespodzianka: nowa, zamówiona
    karta ma 3 lata ważności (regulamin przewiduje 2). Osłabłam :)
    Chyba mam dosyć kontaktów z Lukasem na jakiś czas. Ale ciąg dalszy
    historii niestety nastąpi. Mam nadzieję, że to będzie happy end.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2011-01-01 13:27:33
    Temat: Re: Juz dawno nie bylo nic o Lukasie
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-29 17:15, Aicha pisze:

    > Chyba mam dosyć kontaktów z Lukasem na jakiś czas. Ale ciąg dalszy
    > historii niestety nastąpi. Mam nadzieję, że to będzie happy end.

    Kwiatków z Lukasa ciąg dalszy: partyline nic nie wie o skróconych
    godzinach pracy placówek w Sylwestra, a na pytanie o to, czy druga sesja
    elixir pójdzie normalnie, odpowiada: proszę zapytać w placówce, bo nie
    wiem.

    BTW, Czy db to dobry bank do przeflancowania się "ze wszystkim"?
    Docelowo kilka przelewów w miesiącu, na razie bez kk.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 3. Data: 2011-01-01 14:42:24
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-01 14:27, Aicha pisze:

    > BTW, Czy db to dobry bank do przeflancowania się "ze wszystkim"?
    > Docelowo kilka przelewów w miesiącu, na razie bez kk.

    Kwestia czego oczekujesz od konta. Jak zależy Ci na braku opłat za
    przelewy, prowadzenie i bezprowizyjnych wypłatach z jakichkolwiek
    bankomatów to moim zdaniem DBnet jest dobrym wyborem. Ja korzystam z
    tego konta do wypłacania gotówki i jestem zadowolony, IMHO nie ma w tej
    chwili nic lepszego na rynku w temacie darmowego ROR.
    Natomiast ofertę dla depozytów mają bez rewelacji, więc do trzymania
    grubszej kasy warto założyć dodatkowe konto w innym banku.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-01 19:56:02
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-01 15:42, Piotr pisze:

> [...]
    > bankomatów to moim zdaniem DBnet jest dobrym wyborem. Ja korzystam z
    > tego konta do wypłacania gotówki i jestem zadowolony,

    Ja też. Aczkolwiek właśnie mi zawisła kasa w wirtualnej przestrzeni
    między L. a DB do poniedziałku i nie wiem kto zawinił ;) A myślę o
    całkowitym zwinięciu się z banku z kawką.

    > IMHO nie ma w tej
    > chwili nic lepszego na rynku w temacie darmowego ROR.

    Dzięki za potwierdzenie.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2011-01-02 15:43:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 14:27:33 +0100, Aicha napisał(a):

    > BTW, Czy db to dobry bank do przeflancowania się "ze wszystkim"?
    > Docelowo kilka przelewów w miesiącu, na razie bez kk.

    A karta debetowa jest potrzebna? Jest aktualnie kilka ciekawych ofert na
    rynku, tylko bardziej sprecyzuj swoje potrzeby.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-01-02 22:43:53
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-02 16:43, xbartx pisze:

    > A karta debetowa jest potrzebna? Jest aktualnie kilka ciekawych ofert na
    > rynku, tylko bardziej sprecyzuj swoje potrzeby.

    Jest potrzebna. Jestem zwykłym, szarym użytkownikiem, a więc darmowe
    konto, przelewy i wszystkie bankomaty to podstawa, dodatkowe bonusy typu
    cashback też mogą być. Pod domem mam BGŻ, ale nie wiem, czy warto brać
    go pod uwagę.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 7. Data: 2011-01-03 10:38:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 02 Jan 2011 23:43:53 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
    > konto, przelewy i wszystkie bankomaty to podstawa, dodatkowe bonusy typu
    > cashback też mogą być. Pod domem mam BGŻ, ale nie wiem, czy warto brać

    Przeglądnij ofertę tych banków:
    Alior (ale żeby mieć darmową kartę debetową to musisz skorzystać z
    pewnego hacka - poszukaj w archiwum grupy)
    DBnet - musisz zrobić min. jedną wypłatę z bankomatu miesięcznie aby
    karta była darmowa
    OpenFinance / Getinonline - wszystko darmowe

    Z innych kont gdzie też może być darmowo ale trzeba spełniać pewne warunki
    Nordea Spectrum
    Rajfi Premium

    Jeszcze możesz się przyglądnąć mBank i Inteligo - przelewy są darmowa ale
    bankomaty już nie wszystkie.

    Co do BGŻ to sprawdź ich nową promocję, bo możesz dostawać miesięcznie 50
    pln za to że będziesz posiadał konto i z niego korzystał.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-01-04 01:00:55
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-03 11:38, xbartx pisze:

    > Przeglądnij ofertę tych banków:
    > Alior (ale żeby mieć darmową kartę debetową to musisz skorzystać z
    > pewnego hacka - poszukaj w archiwum grupy)

    Czytałam.

    > DBnet - musisz zrobić min. jedną wypłatę z bankomatu miesięcznie aby
    > karta była darmowa

    Z DBnetu korzystam od marca, miałam chyba we wrześniu telefon, czy będą
    jakieś wpływy na konto, bo się raz nie wyrobiłam z terminami wpłaty i
    wypłaty. I opłata poszła.

    > OpenFinance / Getinonline - wszystko darmowe

    Jak z obsługą? Zależy mi też na bezawaryjności, a z tego co czytam,
    chyba z tym nie najlepiej.

    Dzięki. Pooglądam.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 9. Data: 2011-01-04 01:13:20
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-29 17:15, Aicha pisze:

    > Chyba mam dosyć kontaktów z Lukasem na jakiś czas. Ale ciąg dalszy
    > historii niestety nastąpi. Mam nadzieję, że to będzie happy end.

    Happy end nastąpił ekspresowo, dziś w skrzynce PIN i karta, ważna na 3
    lata i do tego:
    "PS Czy zauważyłeś, że Twoja karta oprócz paska magnetycznego wyposażona
    jest również w mikroprocesor, tzw. chip?
    CHIP TO: BEZPIECZEŃSTWO, NOWOCZESNOŚĆ, PRESTIŻ"
    Tym prestiżem mnie zabili :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 10. Data: 2011-01-04 07:37:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 02:00:55 +0100, Aicha napisał(a):

    > Jak z obsługą? Zależy mi też na bezawaryjności, a z tego co czytam,
    > chyba z tym nie najlepiej.

    No z tym to może być problem - jak to się mówi coś za coś. Ja się
    ograniczam tylko sporadycznie do zakładania lokat przez maila, bo dla
    mnie Getinowa wizja www to totalna porażka.

    --
    xbartx