  • 11. Data: 2009-07-08 07:54:28
    Temat: Re: Już nigdy GETINU. Żeby ich.......
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h31hst$ie6$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Idziesz do oddziału i wydajesz dyspozycję zamknięcia karty, natomiast
    > fizycznie karty nie musisz przy tej okazji im oddawać.

    Od kiedy coś takiego ma miejsce?

  • 12. Data: 2009-07-08 07:55:33
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 8 July, 09:53, "azot" <a...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:dbb900f8-8f76-4cb1-96c8-2927cad595a5@
    m11g2000yqh.googlegroups.com...

    > faktycznie zonk, nie da się już zakładać lokat jednodniowych, ale są
    > za to 7 i 14 :D
    > pewnie system im nie wytrzymywał takiego obciążenia
    >
    > Sam sobie załóż lokatę na 4%. Szukasz idioty?
    >
    > azot

    szybko się znalazł :D))) gdyby ironia wyszła zza krzoka i kopnęła
    dupę, to byś nie zauważył ... :)))))

  • 13. Data: 2009-07-08 07:59:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h31i8q$hi1$1@news.interia.pl...

    > Od kiedy coś takiego ma miejsce?

    Przypuszczam że od zawsze, ja tak robiłem już w przypadku dwóch rachunków i
    w dwóch różnych oddziałach. Pierwszy raz bodajże w kwietniu.

  • 14. Data: 2009-07-08 08:03:45
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >szybko się znalazł :D))) gdyby ironia wyszła zza krzoka i kopnęła
    >dupę, to byś nie zauważył ... :)))))

    Nie tykaj wkurwionego. Taki osobnik reaguje tak, a nie inaczej. :) Byłem
    akurat po rozmowie ze słodziutko głupiutką panienką na infolinii. Rozumiesz?

    azot

  • 15. Data: 2009-07-08 08:12:35
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Nie tykaj wkurwionego. Taki osobnik reaguje tak, a nie inaczej. :)  Byłem
    > akurat po rozmowie ze słodziutko głupiutką panienką na infolinii. Rozumiesz?
    >
    > azot

    tak :) też mnie to zaskoczyło, że tak szybko coś mieszajo, dobrze, że
    wcześniej przeczytałem na grupie i nic nie zmieniałem w założonych
    lokatach, bo bym się też lekko zdenerwował :)

  • 16. Data: 2009-07-08 08:31:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h31jlq$krm$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Przypuszczam że od zawsze, ja tak robiłem już w przypadku dwóch rachunków
    > w dwóch różnych oddziałach. Pierwszy raz bodajże w kwietniu.

    Ja też + kilka znanych mi osób i w każdym przypadku byliśmy zmuszeni do
    oddania karty. Na naszych oczach kończyła swój żywot po przez przecięcie jej
    na pół nożyczkami... :/

  • 17. Data: 2009-07-08 08:49:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h31kg2$k97$1@news.interia.pl...

    > Ja też + kilka znanych mi osób i w każdym przypadku byliśmy zmuszeni do
    > oddania karty. Na naszych oczach kończyła swój żywot po przez przecięcie
    > jej
    > na pół nożyczkami... :/

    W moich przypadkach nawet nie było żadnej dyskusji na temat plastików.

    Gdyby nawet była to przecież zawsze można na bieżąco zastrzec jako
    zagubiony... jednak w moich przypadkach nie było to potrzebne.

  • 18. Data: 2009-07-08 08:51:16
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie tykaj wkurwionego. Taki osobnik reaguje tak, a nie inaczej. :) Byłem
    > akurat po rozmowie ze słodziutko głupiutką panienką na infolinii.
    > Rozumiesz?
    >
    > azot

    Dowiedziałem się mianowicie od panienki, że zakładając lokatę jednodniową w
    placówce (a inaczej sie nie da) nie będę jej widział w e-getinie. To po co
    ja go zakładałem tego e-getina? PARANOJA!!!

    azot

  • 19. Data: 2009-07-08 08:54:32
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Czyli, gdy nie podoba mi się oprocentowanie na jakim odnawia się
    > trzymiesięczna lokata, to muszę być w banku w dniu jej odnowienia, bo jak
    > przyjdę chociażby dzień póżniej , to KARA.

    A nie można zmienić dyspozycji lokaty po jej zakończeniu?
    Czyli idziesz dowolnego dnia i mówisz "chcę aby ta i ta lokata
    po zakończeniu nie odnawiała się tylko kasa i odsetki przelały
    się na konto nr ..."
    Miroo

  • 20. Data: 2009-07-08 09:06:47
    Od: g...@o...pl

    A tam ZONK: " W przypadku
    > przedterminowej likwidacji lokaty w terminie do 30 dni od założenia lub
    > ODNOWIENIA lokaty, bank pobierzze opłatę manipulacyjną w wysokości 0,1%
    > kwoty lokaty, min 10zł, maksimum 100 zł."

    A nie można im wcześniej dac pisemnej dyspozycji, co mają zrobic z depozytem w
    dniu zakończenia?

    Zrobiłem tak z depozytem bez tego nowego haczyka - pani mi proponowała
    przedłużenie 3M 8% na 6%, kusząc informacją, że tym, co zapomną o terminie
    zakończenia lokaty, Getin sam przedłuży na 4,5%.