  • 1. Data: 2005-09-06 09:46:27
    Temat: K. odnawialny w mBank - czy to norma?
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    24.08 złożyłem wniosek o k.odnawialny w mBanku. Od tego dnia stopień
    rozpatrzenia wniosku wynosi 0%. W sumie nie dziwiło mnie to. Ale
    wczoraj znajomy złożył taki sam wniosek i dziś ma stopień rozpatrzenia
    20%.
    Dzwoniłem na mLinię i jedyne czego się dowiedziałem to to, że mają
    teraz awarię i mam zadzwonić później. Pomijam już fakt, że kobieta nie
    zupełnie rozróżniała składanie wniosku od już złożonego.

    Pytanie: czy taki 10 dniowy poślizg to norma, czy mam ich tam cisnąć?

  • 2. Data: 2005-09-06 11:04:57
    Temat: Re: K. odnawialny w mBank - czy to norma?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Sep 2005 11:46:27 +0200, seba <s...@w...wroc.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >zupełnie rozróżniała składanie wniosku od już złożonego.
    >
    >Pytanie: czy taki 10 dniowy poślizg to norma, czy mam ich tam cisnąć?

    Ja dostalem kredyt odnawialny, juz na koncie, w piatym dniu od dnia
    (a raczej nocy, bo zglaszalem wniosek telefonicznie) zlozenia wniosku.
    Blyskawica to malo powiedziane. :-)

    --
    Adek

  • 3. Data: 2005-09-06 17:49:46
    Od: "Jm" <j...@j...pl>

> [...]
    > zupełnie rozróżniała składanie wniosku od już złożonego.
    >
    > Pytanie: czy taki 10 dniowy poślizg to norma, czy mam ich tam cisnąć?

    Ale na ekoncie, czy Mbiznes ??

    bo na Mbiznes to trwało super krótko (z 3 dni), a na ekoncie do dziś nie
    dostałem (3 tygodnie)

  • 4. Data: 2005-09-08 16:13:43
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Jm napisał(a):

    > bo na Mbiznes to trwało super krótko (z 3 dni), a na ekoncie do dziś nie
    > dostałem (3 tygodnie)

    Właśnie się dowiedziałem, że mój wniosek zaginął. Pojawia mi sie w
    'złożone wnioski' a oni go nie widzą.
    Coś czuję, że skończy się tak, że wniosek zniknie, promocja się skończy
    i będę musiał wziąć na normalnych warunkach.
    A wtedy zmienię bank. Tak dla zasady.