  • 11. Data: 2006-06-02 21:27:27
    Temat: Re: KB - kredyt hipoteczny
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    A o jakiej walucie kredytu mowicie? Bo o ile wiem, to KB udziela
    kredytu w CHF ze spłatą do 20 lat, a na dłuższe okresy, do 30 lat w
    złotówkach.

  • 12. Data: 2006-06-02 22:06:37
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that k...@g...pl wrote:
    > A o jakiej walucie kredytu mowicie? Bo o ile wiem, to KB udziela
    > kredytu w CHF ze spłatą do 20 lat, a na dłuższe okresy, do 30 lat w
    > złotówkach.

    Jestem prawie pewien, że dostałem ofertę CHF na 30 lat, ale szczegóły będę znał
    za kilka dni.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies