  • 1. Data: 2009-07-27 19:36:18
    Temat: KB wypluł mi 20 PLN !
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bankomat Kredyt Banku wypłacił mi 20 PLN. Co dziwne do wyboru były tylko
    wielokrotności kwoty 20 PLN. Wypłacałem MC PayPass Alior. Na 99% jestem
    przekonany, że gdy wypłacałem debetową Maestro Alior to do wyboru była
    wielokrotność 50 PLN. Czy to w ogóle jest możliwe ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-07-27 19:39:51
    Temat: Re: KB wypluł mi 20 PLN !
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h4kvld$40u$1@news.onet.pl...
> [...]
    > przekonany, że gdy wypłacałem debetową Maestro Alior to do wyboru była
    > wielokrotność 50 PLN. Czy to w ogóle jest możliwe ?

    Bankomaty KB od zawsze maja banknoty 20pln. 50pln tez maja.

    MK

  • 3. Data: 2009-07-27 20:34:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bankomaty KB od zawsze maja banknoty 20pln. 50pln tez maja.
    >
    > MK

    i 100zł też mają ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-07-27 23:32:10
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    RobertS wrote:

    > i 100zł też mają ;-)

    Chyba że się im akurat skończą i zostaną same 20,-

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 5. Data: 2009-07-28 18:25:30
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Chyba że się im akurat skończą i zostaną same 20,-

    Wiele innych np. Pekao, PKO, BGŻ, Alior, spółdzielcze, nie mówię że
    wszystkie, też ma 20-tki, a nawet 10-tki. Na ekranie widać tylko PLN 50 i
    wielokrotności. Trzeba wpisać swoją kwotę i wypłacą tyle ile potrzeba