  • 11. Data: 2009-07-12 14:16:48
    Temat: Re: KGHM dywidenda i co dalej
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h3cku9$l9h$2@news.wp.pl...

    > To już się dzieje. I to było głównym powodem wzrostu cen miedzi.

    No tak, pytanie tylko kiedy się zakończy?

  • 12. Data: 2009-07-12 14:17:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Spekulacja.

    Jest niemierzalny więc to tak jakby go nie było.

  • 13. Data: 2009-07-12 15:56:31
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Fidelio pisze:

    > Jest niemierzalny więc to tak jakby go nie było.

    Złotówki są mierzalne. A tych będziesz musiał mniej zapłacić za akcje
    tej spółki.

  • 14. Data: 2009-07-12 16:24:58
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Złotówki są mierzalne. A tych będziesz musiał mniej zapłacić za akcje tej
    > spółki.

    Jaki to ma związek ze spekulacją? Przecież na kurs akcji KGHM czy każdej
    innej spółki wpływa każdy uczestnik rynku a nie tylko "spekulacja".

  • 15. Data: 2009-07-12 18:09:16
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Fidelio pisze:

    > Jaki to ma związek ze spekulacją? Przecież na kurs akcji KGHM czy każdej
    > innej spółki wpływa każdy uczestnik rynku a nie tylko "spekulacja".

    Kurs został nadmiernie "wyciągnięty". Realizacja zysków i powrót kursu w
    okolice 58 - 60 zł.

  • 16. Data: 2009-07-12 20:02:51
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    > KGHM poszedł w górę znacznie więcej niż miedź. Nie był to wzrost
    > proporcjonalny.

    A musi być w trakim wypadku proporcjonalny?

    dK

  • 17. Data: 2009-07-13 07:37:06
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    dK pisze:

    > A musi być w trakim wypadku proporcjonalny?

    Nie, nie musi. Dlatego będzie spadał nieproporcjonalnie.

  • 18. Data: 2009-07-13 10:12:55
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> napisał w wiadomości
    > jak zachowa sie kurs waszym zdaniem po odliczeniu dywidendy ?
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

    Wg mnie miedz ma spora szanse w najblizszym czasie (w sensie miesięcy)
    powedrowac spowrotem do 3000-3500$ za tone. Przy ogromnych kosztach kghm
    moze to drastycznie zmniejszyc zysk, ktory jest niejako pochodną ceny
    miedzi. Zatem i cena akcji ma szanse powedrowac na wlasciwe miejsce.

    Pozdr,L.

  • 19. Data: 2009-07-13 10:40:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    ViRuS wrote:

> [...]
    > moze to drastycznie zmniejszyc zysk, ktory jest niejako pochodną ceny
    > miedzi. Zatem i cena akcji ma szanse powedrowac na wlasciwe miejsce.

    Wszystko zależy od tego jak firma zabezpieczała kurs miedzi i kurs dolara.
    Nie ma prostego przełożenia ceny miedzi na zysk KGHM.

  • 20. Data: 2009-07-13 14:09:02
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    > Nie, nie musi. Dlatego będzie spadał nieproporcjonalnie.

    Nie sądze, jeśli dać wiarę fundamentom to KGHM jest wciąż
    niedowartościowane.
    Jakiś silny spadek KGHM to raczej myślenie życzeniowe.

    dK