  • 1. Data: 2011-07-26 15:13:12
    Temat: Re: KGHM jest niezniszczalny-ale sprawność bicia kasy z surowcaok 60%
    Od: k...@p...onet.pl

    > Krówka zmień dealera, jeżeli ty tak poważnie z tym KGH po 400 PLN...

    > Pozdrawiam JG

    Podtrzymuję moją optymistyczną (ale taki jestem) prognozę wliczając coroczne
    dywidendy.

    kroovka

    Pozyskiwanie chemiczne, elektrochmiczne i fizyczne kolejnych metali z puli
    zawłaszczonych przez Chińczyków metali nie pójdzie na marne. Elektrotechnika,
    elektronika i głównie potrzeby infomatyki wymusza nowa pozycje KHGM. Tu są
    potrzebne mądre bo madre i mądre bo szybkie, decyzje rządowe i spieranie
    nowych REALNYCH technologii. A potrzeba tylko otworzyc drzwi....

  • 2. Data: 2011-07-26 15:14:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Podtrzymuję moją optymistyczną (ale taki jestem) prognozę wliczając
    > coroczne
    > dywidendy.
    >
    > kroovka

    Myślałeś o rozwoju energetyki opartej na ekologicznych krowich plackach?

    --
    marfi