  • 1. Data: 2003-08-29 14:55:46
    Temat: KH w KredytBanku, a zdolność kredytowa
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    Złożyłem wczoraj wniosek w Kredyt Banku o kredyt hipoteczny.
    Zebrałem wszystkie dokumenty, wyliczyli mi zdolność kredytową - wszystko OK.
    Dzwoni dzisiaj do mnie człowiek z banku i mówi, że jednak źle mi wyliczyli
    zdolność kredytową.
    Otóż nie uwzględnili, że wpadam w 30% próg podatkowy. Wg ich wyliczeń jeśli
    ktoś wpada w 30% próg podatkowy choćby jedną złotówką, to tak jakby od
    całych dochodów z całego roku płacił 30% podatek (!).
    W rezultacie kredytu nie dostanę :(
    Rozliczam się wspólnie z żoną i mam nawet zwrot podatku...
    Spotkał może się ktoś z czymś podobnym ?
    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.

    P.S.
    Puściłem tego samego posta przez Google, ale się nie pojawił, jak się pojawi
    za jakiś czas, to przepraszam za niepotrzebne zamieszanie.

    --
    Artur

  • 2. Data: 2003-08-29 20:08:08
    Temat: Re: KH w KredytBanku, a zdolność kredytowa
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > W rezultacie kredytu nie dostanę :(
    > Rozliczam się wspólnie z żoną i mam nawet zwrot podatku...
    > Spotkał może się ktoś z czymś podobnym ?

    Jest to wielka bzdura wynikająca z niekompetencji konsultanta ds sprzedaży. Idż
    do Z-cy Dyrektora - jemu podlegają kredyty hipoteczne lub zmień Oddział.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 3. Data: 2003-09-09 15:03:00
    Od: Artur <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    > Jest to wielka bzdura wynikająca z niekompetencji konsultanta ds sprzedaży. Idż
    > do Z-cy Dyrektora - jemu podlegają kredyty hipoteczne lub zmień Oddział.
    > Pozdrowienia Tensor1

    Złożyłem w innym oddziale - nie było problemów, w przyszłym tygodniu
    podpisuję umowę.
    Niekompetencja ludzka nie zna granic...
    IV oddziału KB w Warszawie nie polecam.

    Pozdrawiam.