  • 21. Data: 2002-05-29 10:16:56
    Temat: Re: KIEDY q..wa WRESZCIE banki obniżą % kredytów?!?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > co do pewności obligacji. Mój dziadek jakoś w okolicach wojny (nie
    > pamiętam dokładnie kiedy), to obligacjami państwowymi ubikację
    > wytapetował. Bo do niczego więcej już się nie nadawały.

    no ale do tego, zeby obligacje daly plame to trzeba wojny i to ze skutkami
    jak po II swiatowej z europie wschodniej albo hmm scenariusza argentynskiego.
    niewielkie szanse ;-) choc niezerowe, Lepper rosnie w sile... :-(

    rewolucja i mordowanie carow tez nam na razie nie grozi ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 22. Data: 2002-05-29 23:55:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> writes:

> [...]
    > pamiętam dokładnie kiedy), to obligacjami państwowymi ubikację
    > wytapetował. Bo do niczego więcej już się nie nadawały.

    Ale to wcale nie oznacza, ze kredyty bylyby bardziej pewne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 23. Data: 2002-05-30 12:38:49
    Temat: Re: KIEDY q..wa WRESZCIE banki obniż? % kredytów?!?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 28 May 2002 23:55:33 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Pekao stracilo, PKO BP zyskalo!

    I to nawet calkiem logiczne. Z Pekao ludzie wieja obecnie dzwiami i
    oknami :-). Niskie oprocentowanie depozytow, drogie kredyty, pelno
    oplat.
    Natomiast PKOBP jakie jest takie jest, ale jednak dla wielu klientow
    ma calkiem niezla oferte no i rozsadne oprocentowanie kredytow.
    IMO UniCredito ma powody do obaw. No chyba, ze chca dac sobie spokoj z
    detalem.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 24. Data: 2002-05-30 12:40:56
    Temat: Re: Mam nadzieję....
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 28 May 2002 19:47:07 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >ale przecietny klient zlapany na KK (jak ja) nie daje bankowi tych 40%
    >a z radoscia splaca karte ostatniego dnia grace periodu :-)

    Czytelnik pbb nie jest przecietnym klientem :-).
    A z doswiadczenia moge powiedziec, ze wiele ludzi lapie sie na kredyt
    w kartach kredtowych (i to zwykle wlasnie citka).

  • 25. Data: 2002-05-30 12:52:22
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A z doswiadczenia moge powiedziec, ze wiele ludzi lapie sie na kredyt
    > w kartach kredtowych (i to zwykle wlasnie citka).

    ale chyba tylko raz ;-) ?
    bo to musi byc dla "nieprzecietnego" (tzn. nieprzygotowanego na realia)
    dosc duzy szok...

    pozdrawiam

    romekk

  • 26. Data: 2002-05-30 13:19:44
    Od: <k...@g...pl>

    > ale chyba tylko raz ;-) ?
    > bo to musi byc dla "nieprzecietnego" (tzn. nieprzygotowanego na realia)
    > dosc duzy szok...
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    No nie byłbym taki pewien: Citi UKRYWA kwotę odsetek: nigdzie na wyciągu nie ma
    pozycji "odsetki". Są one dopisywane co m-c, ale jedynym śladem jest...
    powiększone saldo zadłużenia. A wszystkie inne banki mają taką pozycję.
    Także jak ktoś wykonuje dużo transakcji i - jak to się mówiło w szkole - nie
    uważa, tu może umknąć. ;-))

  • 27. Data: 2002-05-30 13:28:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 30 May 2002 12:52:22 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >ale chyba tylko raz ;-) ?
    >bo to musi byc dla "nieprzecietnego" (tzn. nieprzygotowanego na realia)
    >dosc duzy szok...

    Moze tylko raz ale ten raz potrafi dlugo trwac. Jak sie juz raz wlezie
    to potem ciezko wyjsc.