  • 11. Data: 2009-01-06 17:48:04
    Temat: Re: KILLER lokata
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > Zakladajac jedna lokate na 10k dostaniesz 22,40 odsetek. w wyniku
    > zaokraglen stosownych do naleznosci podatkowych, zakladajac 4 lokaty po
    > 2,5k dostaniesz 23,40 odsetek. niektorzy uznaja te zlotowke za sensowny
    > powod do podzielenia lokat. inni nie.
    > warto natomiast zwrocic uwage, ze w wyniku tych samych zaokraglen czasem
    > lepiej jest wplacic mniej na lokate, by dostac wiecej (a roznice mozna
    > ulokowac gdzie indziej) - jesli np. nie mamy calych 10k do ulokowania.
    > przykladowo dla kwoty 3k dostaniemy 6,22 odsetek, a dla 2700 wiecej, bo
> [...]

    ja liczyłem i mi wychodzi ze jesli zaloze lokate na 1kpln to wychodzi 2,73
    po 10 dniach wiec nie da sie ominać belki calkowicie.

    maciej

  • 12. Data: 2009-01-06 18:56:40
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    maciej j. wrote:

    > ja liczyłem i mi wychodzi ze jesli zaloze lokate na 1kpln to wychodzi 2,73
    > po 10 dniach wiec nie da sie ominać belki calkowicie.

    i masz rację, BK nie wie co pisze.
    Rozkład 10 x 1000 to by była belkowa tragedia.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 13. Data: 2009-01-06 19:21:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    maciej j. napisał(a):

    > ja liczyłem i mi wychodzi ze jesli zaloze lokate na 1kpln to wychodzi 2,73
    > po 10 dniach wiec nie da sie ominać belki calkowicie.
    >
    > maciej

    ależ masz rację, killerem belki nie obejdziesz. nie pisałem o belce, a
    jedynie o zaokrągleniach, które powodują spory rozrzut w faktycznym
    oprocentowaniu.

    PG