  • 1. Data: 2010-07-26 18:26:54
    Temat: KIS rulezzz ;-)
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    No i stało się!

    Po stu czterdziestu czterech dniach od złożenia wniosku zadzwonił do
    mnie radośnie usposobiony Pan i moja karta KIS oraz skojarzona z nią
    karta dodatkowa są aktywne! Tako przynajmniej rzecze system internetowy,
    bo płacić jeszcze nie próbowałem...
    Jednym słowem co się odwlecze to nie uciecze ;-)
    Zobaczymy czy warto będzie z nimi zostać dłużej niż do terminu ważności
    karty...

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2010-07-26 18:30:58
    Temat: Re: KIS rulezzz ;-)
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com> dared to write:
> [...]
    > Jednym słowem co się odwlecze to nie uciecze ;-)
    > Zobaczymy czy warto będzie z nimi zostać dłużej niż do terminu ważności

    Gratulacje! :)

    k.

  • 3. Data: 2010-07-26 21:03:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A tak przy okazji się podepnę. Sprawdził ktoś w końcu jak tam wyglądają
    przeliczniki dla tej karty?

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-07-27 17:01:06
    Od: "robsonx" <s...@p...onet.pl>

    "xbartx" wrote
    > A tak przy okazji się podepnę. Sprawdził ktoś w końcu jak tam wyglądają
    > przeliczniki dla tej karty?

    zapłata KISem:

    19,88 pln/ 4 funty UK = 4,97zł

    płaciłem 23 lipca

    ______
    robsonx

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    5317 (20100727) __________

    http://www.eset.com

  • 5. Data: 2010-07-27 21:21:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 19:01:06 +0200, robsonx napisał(a):

    > zapłata KISem:
    >
    > 19,88 pln/ 4 funty UK = 4,97zł
    >
    > płaciłem 23 lipca

    Czyli nic ciekawego jak dla większości kart.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-07-28 08:55:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > Czyli nic ciekawego jak dla większości kart.

    KIS nie jest do płatności walutowych - do tego jest Polbank.
    "Każda karta jest do czego innego ! Czasy uniwersalnych kart
    przeminęły..." ;-)

    witrak()

  • 7. Data: 2010-07-28 09:47:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 10:55:52 +0200, witrak() napisał(a):

    > KIS nie jest do płatności walutowych - do tego jest Polbank. "Każda
    > karta jest do czego innego ! Czasy uniwersalnych kart przeminęły..." ;-)

    Akurat to ja dobrze wiem od dawna. Chodziło mi o to aby się dowiedzieć
    jak wyglądają przeliczniki dla KIS, bo podobno przeszli też na
    bezpośrednie rozliczenie w PLN i prowizja do tego. Widać jednak, że
    większego znaczenie to bezpośrednie przeliczenie jednak nie wniosło.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-07-28 11:51:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

> [...]
    > bezpośrednie rozliczenie w PLN i prowizja do tego. Widać jednak, że
    > większego znaczenie to bezpośrednie przeliczenie jednak nie wniosło.

    Wiem, że wiesz :-)
    Szło mi o to, aby ci, co pytają o takie rzeczy, mieli czarno na
    białym (albo biało na czarnym, zależnie od czytnika) ;-)

    witrak()