  • 1. Data: 2008-12-12 07:45:49
    Temat: KK – pytań kilka
    Od: "Waldek" <t...@o...pl>

    Witam,
    Jestem na etapie wyboru karty kredytowej i nie do końca mogę się zdecydować,
    przejrzałem różne oferty, poczytałem co jest istotne przy wyborze karty. Przed
    podjęciem decyzji miałbym jeszcze kilka pytań do osób bardziej obeznanych w temacie:
    Na co oprócz: okresu bez odsetek, wysokości odsetek, kosztu wydania oraz opłaty
    rocznej powinienem zwrócić uwagę?
    Czy są takie kk, które umożliwiają zrobienie przelewu i zapłaty np. za czynsz i
    traktują taką operację jak zapłatę przy użyciu karty?
    Dodam, że karty planuję używać raczej sporadycznie (aktualnie nie posiadam i
    sobie radzę), zależy mi na niskich kosztach utrzymania oraz kredytu &#8211; pewnie
    jak
    każdemu (
    Jeżeli ktoś może polecić dokłądny produkt to będę wdzięczny.
    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2008-12-16 07:45:16
    Temat: Re: KK &#8211; pytań kilka
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 08:45:49 +0100, Waldek napisał(a):

    > Jeżeli ktoś może polecić dokłądny produkt to będę wdzięczny.

    Było 101 razy. Citi.
    Wysokość odsetek to imho nieistotna rzecz (nawet przy najniższej wartości
    lepiej się nie zadłużać), grace period 54 czy 56 dni to też detal.
    Liczy się bezpieczeństwo i cena karty.
    No tak, ja jeszcze patrzę ile trzeba dać za kartę dodatkową.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-16 08:06:29
    Od: k...@o...pl

    On 16 Gru, 08:45, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Było 101 razy. Citi.
    > Wysokość odsetek to imho nieistotna rzecz (nawet przy najniższej wartości
    > lepiej się nie zadłużać), grace period 54 czy 56 dni to też detal.
    > Liczy się bezpieczeństwo i cena karty.
    Jeśli cena to w przypadku transakcji nie w PLN na pewno nie citi,
    sprawdza się dobrze w kraju za granicą lepiej mniej coś innego.

    Jeśli ktoś zamierza się zadłużać to warto jednak zwrócić uwagę na
    oprocentowanie a także na możliwość i warunki rozkładania transakcji
    na raty.

    Można jeszcze zwrócić uwagę na warunki zwolnienia z opłaty, zwłaszcza
    jeśli będziesz niewiele korzystać sprawdzić czy masz szansę się
    załapać.

  • 4. Data: 2008-12-16 08:37:40
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    >
    > Można jeszcze zwrócić uwagę na warunki zwolnienia z opłaty, zwłaszcza
    > jeśli będziesz niewiele korzystać sprawdzić czy masz szansę się

    W skrócie i dużym uproszczeniu:
    1. Do zakupów w za granicą, osobiście lub przez net : Polbank
    2. Do korzystanie w Polsce i płacenia rachunków : Citi
    3. Może jakaś z programem lojalnościowym ale trzeba przeliczyć
    indywidualnie samemu czy się opłaca

    UWAGA:
    1. Żadna karta nie jest dobra jeśli się jej nie spłaca przed grace period
    2. Szukać karty darmowej albo z powodu promocji (np. Citi, mBank) albo z
    warunkami zwolnienia z opłaty, które bez problemu spełnimy (Polbank
    chyba jest dosyć prosty ale pewnie są inne łatwiejsze do spełnienia)

    Sebastian