  • 1. Data: 2011-02-23 17:50:41
    Temat: KK Alior Silver
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Kilka pytań odnośnie karty kredytowej Alior Silver:
    - bezpłatne ubezpieczenie Assistance ma taki sam zakres jak reklamowani
    Pomocni Fachowcy do konta?
    - ile jest zwrotu CashBack za zakupy? piszą niby 1%, ale czytałem, że
    coś się zmieniło. Płatne ubezpieczenia są niby nieobowiązkowe.
    - jak z opłacalnością płatności bezgotówkowych za granicą?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2011-02-24 07:03:13
    Temat: Re: KK Alior Silver
    Od: Łukasz F. Tomczyk <l...@g...pl>

    Dnia 23-02-2011 o 18:50:41 kranu <k...@l...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Kilka pytań odnośnie karty kredytowej Alior Silver:
    > - bezpłatne ubezpieczenie Assistance ma taki sam zakres jak reklamowani
    > Pomocni Fachowcy do konta?

    Nie sprawdzałem, ciężko mi cokolwiek powiedzieć...

    > - ile jest zwrotu CashBack za zakupy? piszą niby 1%, ale czytałem, że
    > coś się zmieniło. Płatne ubezpieczenia są niby nieobowiązkowe.

    1% pod warunkiem wykupienia pakietu ubezpieczeń za 0,3% salda, czyli w
    praktyce zwrotu jest 0,7%. Bez ubezpieczeń jest 0,5%.

    > - jak z opłacalnością płatności bezgotówkowych za granicą?

    Oj kiepsko, kursy jakieś 2-3 grosze wyższe niż kursy sprzedaży walut wg
    Aliora i NBP.

    pozdr
    Ł.

  • 3. Data: 2011-02-24 16:54:14
    Od: ForALL <N...@s...info>

    W dniu 24.02.2011 08:03, Łukasz F. Tomczyk pisze:

> [...]
    > praktyce zwrotu jest 0,7%. Bez ubezpieczeń jest 0,5%.

    > Oj kiepsko, kursy jakieś 2-3 grosze wyższe niż kursy sprzedaży walut wg

    Witam,

    To ja mam inne pytanie, gdzie opłacałoby się przenieść tą kartę, do
    jakiego banku?

    For@ll

  • 4. Data: 2011-02-24 16:56:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ik62gk$8o6$...@i...gazeta.pl...

    > To ja mam inne pytanie, gdzie opłacałoby się przenieść tą kartę, do
    > jakiego banku?

    To zależy czego oczekujesz od karty, ale domyślnym miejscem, do którego
    warto przenosić karty jest obecnie Millennium.

  • 5. Data: 2011-02-24 17:35:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-24 17:56, MarekZ pisze:

    > To zależy czego oczekujesz od karty, ale domyślnym miejscem, do którego
    > warto przenosić karty jest obecnie Millennium.

    A co tam dają?

  • 6. Data: 2011-02-24 18:23:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości grup

    > A co tam dają?

    Przede wszystkim szybko i sprawnie przenoszą. Nie mają jakichś chorych
    ograniczeń, że np. tylko do 20k a wyżej to już trzeba zaświadczenia, albo
    podobnych. Karty mają swoje ograniczenia (sztywny okres rozliczeniowy) oraz
    trzeba pamiętać o wyłączeniu jednego z płatnych ubezpieczeń, które jest
    domyślnie włączane, ale Impresja wydaje się być obecnie najlepszą kartą do
    zastosowań ogólnych na rynku, z kart dostępnych dla wszystkich. Naturalnie
    przy założeniu, że nie jest się ciołkiem i rozumie się jak działa karta
    kredytowa.

  • 7. Data: 2011-02-24 22:25:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > Przede wszystkim szybko i sprawnie przenoszą. Nie mają jakichś chorych
    > ograniczeń, że np. tylko do 20k a wyżej to już trzeba zaświadczenia, albo

    Nie trzeba pitow,niezalegan,itp. jak sie nie jest etatowcem?

    a.

  • 8. Data: 2011-02-24 22:52:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.02.2011 19:23), MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Przede wszystkim szybko i sprawnie przenoszą. Nie mają jakichś chorych
    > ograniczeń, że np. tylko do 20k a wyżej to już trzeba zaświadczenia,

    Musi się coś zmieniło ostatnio, bo 2 lata temu przenosiny do nich to
    była istna gehenna.

    p. m.

  • 9. Data: 2011-02-24 23:08:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Musi się coś zmieniło ostatnio, bo 2 lata temu przenosiny do nich to
    > była istna gehenna.

    Ja do Mille przenosiłem około 10 kart i nie miałem negatywnych doświadczeń.
    Możliwe że miałem dziesięć razy farta. Muszę jednak stwierdzić, że po
    wejściu w życie drugiej części rekomendacji T kart nie przenosiłem, więc nie
    wiem jak to wygląda teraz, tzn. jakie jest podejście banku do sugestii
    weryfikacji zdolności kredytowej. Przed 23 grudnia 2010 roku deklarowało się
    wysokość dochodu oraz chyba jego rodzaj, bez deklarowania konkretnego
    źródła.

  • 10. Data: 2011-02-25 11:26:12
    Od: ForALL <N...@s...info>

    W dniu 24.02.2011 17:56, MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > To zależy czego oczekujesz od karty, ale domyślnym miejscem, do którego
    > warto przenosić karty jest obecnie Millennium.
    Z obecnej aliorowej KK Sliver korzystam wszędzie i przy płatnościach za
    zakupy, paliwo, płatności w necie, zdarza się coś płacić za granicą.
    Wygląda ciekawie ta karta z miellenium.