  • 11. Data: 2009-08-30 10:08:10
    Temat: Re: KK Alior - autoryzacja offline
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:h7dh1p$dqh$1@news.wp.pl...

    > PS. Ja ciagle poszukuje karty ktora nie wymaga PINu ani autoryzacji
    > online. Ciekawe czy JCB chodzi u nas bez autoryzacji... niestety chyba
    > Polcard ja akceptuje...

    Ale bardzo trudno jest uzyskać JCB w Europie, ja kiedyś próbowałem i nie
    znalazłem. Więc to trochę teoretyczne zagadnienie.

  • 12. Data: 2009-08-30 10:14:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale bardzo trudno jest uzyskać JCB w Europie, ja kiedyś próbowałem i nie
    > znalazłem. Więc to trochę teoretyczne zagadnienie.

    Niestety. Europejczykom pozostaja elektrony. W ogole teraz to chyba bez
    sensu brac karte nie VE/ME o ile sie nie rusza poza nasz kontynent.

    MK

  • 13. Data: 2009-08-30 10:21:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h7djfb$f3m$1@news.wp.pl

    > W ogole teraz to chyba bez
    > sensu brac karte nie VE/ME o ile sie nie rusza poza nasz kontynent.

    Niestety nie we wszystkich krajach Europy VE/ME hula tak pięknie jak ma to
    miejsce w PL.

  • 14. Data: 2009-08-30 10:28:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h7dira$hii$1@news.interia.pl...

    > Niestety nie we wszystkich krajach Europy VE/ME hula tak pięknie jak ma to
    > miejsce w PL.

    W GE to nic nie hula, wiec sie nie liczy ;). Jakies inne jeszcze sa?
    Pamietaj, ze mowa o VE/ME z chipem, bo to u nas juz standard...

    MK

  • 15. Data: 2009-08-30 10:46:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h7dkbj$ffj$1@news.wp.pl

    > W GE to nic nie hula, wiec sie nie liczy ;). Jakies inne jeszcze sa?

    GE - masz na myśli Niemcy? :) Tutaj jest z tym mizernie, ba jest tragicznie
    co chyba każdy turysta z PL, z kartą VE mógł naocznie sprawdzić.
    A czy są inne. Jak najbardziej. Ot choć by takie kraje jak Irlandia i GB. O
    ile w dużych miastach nie masz najmniejszego problemu z zapłatą kartą to na
    wioskach tyłek ratuje ci tylko wypukła karta bo "żelazek" tam dostatek...

    > Pamietaj, ze mowa o VE/ME z chipem, bo to u nas juz standard...

    Prawie standard. Uznam to za standart jak wszystkie banki będą wydawały
    karty z CHIPem a i 100% terminali będzie łykało kartę nie przez pasek! :)

  • 16. Data: 2009-08-30 10:50:52
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Moje ostatnie 4 transakcje w różnych sklepach, wszystkie przechodziły

    Masz chyba jakąś inną kartę albo jesteś lepszym klientem ;)
    chyba ani razu mi nie przeszła Online a płacę nią prawie codziennie.

    a.

  • 17. Data: 2009-08-30 20:14:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 10:50:52 +0000, Wemif napisał(a):

    > Masz chyba jakąś inną kartę albo jesteś lepszym klientem chyba ani razu
    > mi nie przeszła Online a płacę nią prawie codziennie.

    A mi ostatnio nawet coraz częściej, w tym na przeszło 90 złotych
    (wcześniej raczej drobniejsze kwoty, max. 30 zł).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2009-08-31 06:11:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 10:50:52 +0000, Wemif napisał(a):

    > Masz chyba jakąś inną kartę albo jesteś lepszym klientem ;) chyba ani
    > razu mi nie przeszła Online a płacę nią prawie codziennie.

    Wszystkie transakcje masz bez autoryzacji online bez względu na kwotę?
    Czy po prostu pomyliło Ci się off z on ;)

    Xenocide