  • 11. Data: 2009-03-21 21:27:16
    Temat: Re: KK Alior - nowości - kiedy ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 21:59:25 +0100, Mithos napisał(a):

    > A konto w Multi to nie jest cieniutkie ? Kiepskie oprocentowanie,
    > żadnych bonusów (jedna darmowa wypłata za dowolnego bankomatu i to chyba
    > wszystko), cały Aquarius to fikcja.

    Bosz, jeszcze kilkanaście tygodni był zachwyt... a zwrot z Aliora to
    cienka propozycja. Szybko zmieniasz zdanie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-03-21 21:29:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bosz, jeszcze kilkanaście tygodni był zachwyt... a zwrot z Aliora to
    > cienka propozycja. Szybko zmieniasz zdanie.

    dlaczego cienka propozycja? 1% od wszystkich transakcji to raczej
    niewiele banków oferuje: Alior, Polbank...(jakieś inne?)

    pomijam karty, które oferują cashback TYLKO w wybranych miejscach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-03-21 21:31:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > oprocentowanie nie jest ważne, bo oszczędności trzymam gdzie indziej, a
    > do czynności rozliczeniowych jest jak znalazł, podgląd i obsługa są
    > takie jak lubię, do tego wypukła karta do konta gratis no i mogę
    > wypłacać z jakiegokolwiek bankomatu (w kraju lub za granicą) bez opłaty...

    W jaki sposób wypukła karta do konta jest gratis ? Przecież wypukła
    debetówka kosztuje ZTCP 25 PLN rocznie. Poza tym jaki jest sens
    posiadania takiej karty ?

    Chyba, że mówisz o taryfie Intensive.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-03-21 21:36:35
    Od: "Blazej" <e...@p...fm>

    >przecież nie zapłacę 250 zł za kolejny rok!

    Szkoda, ze aby miec "bezplatna" karte nalezy corocznie zmieniac jej
    wystawce.

    Bank i tak zarabia na transakcjach, wiec oplaty mogliby sobie za nie
    darowac.

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2009-03-21 21:44:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 22:29:23 +0100, RobertS napisał(a):

    > dlaczego cienka propozycja? 1% od wszystkich transakcji to raczej
    > niewiele banków oferuje: Alior, Polbank...(jakieś inne?)

    Hmm, ja tylko przytaczałem... ;-) Sam mam i używam z radością.

  • 16. Data: 2009-03-21 21:46:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Bosz, jeszcze kilkanaście tygodni był zachwyt... a zwrot z Aliora to
    > cienka propozycja. Szybko zmieniasz zdanie.

    Pojawiły się nowe okoliczności w postaci negatywnych doświadczeń
    wynikających ze współpracy z Multibankiem, to i zachwyt gdzieś
    przeminął. Czy to takie dziwne ?

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-03-21 22:43:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W jaki sposób wypukła karta do konta jest gratis ? Przecież wypukła
    > debetówka kosztuje ZTCP 25 PLN rocznie. Poza tym jaki jest sens
    > posiadania takiej karty ?

    a sens taki, że generalnie akceptowalność kart embosowanych jest większa
    niż płaskich

    > Chyba, że mówisz o taryfie Intensive.

    właśnie o tym mówię

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-03-21 22:44:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pojawiły się nowe okoliczności w postaci negatywnych doświadczeń
    > wynikających ze współpracy z Multibankiem, to i zachwyt gdzieś
    > przeminął. Czy to takie dziwne ?

    mnie zachwyt już dawno przeminął dlatego w Multi konto głównie do
    rozliczeń, a lokaty, kk, kredyty to już gdzie indziej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2009-03-21 22:45:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szkoda, ze aby miec "bezplatna" karte nalezy corocznie zmieniac jej
    > wystawce.

    w niektórych przypadkach wymogi odnośnie "darmowości" są niewielkie i
    takie karty można mieć gratis cały czas

    > Bank i tak zarabia na transakcjach, wiec oplaty mogliby sobie za nie
    > darowac.

    mógłby, ale woli mieć i jedno i drugie, a jak zrezygnuję z ich karty to
    nie zarobi na niczym...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2009-03-21 23:40:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a sens taki, że generalnie akceptowalność kart embosowanych jest większa
    > niż płaskich

    Czy przy debetówce ma to aż takie znaczenie ?

    > właśnie o tym mówię

    Ja mam "zwykłego" Aquariusa i jego posiadanie jest znacznie mniej fajne.

    --
    Mithos