  • 1. Data: 2008-12-13 16:40:24
    Temat: KK Aquarius
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Po ok. miesiącu użytkowania karty z cyferek zaczęła odpadać farba...

    Jakaś słaba sztuka mi się trafiła, czy ten typ tak ma ? Jak jest u was ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-12-13 16:57:38
    Temat: Re: KK Aquarius
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Po ok. miesiącu użytkowania karty z cyferek zaczęła odpadać farba...
    > Jakaś słaba sztuka mi się trafiła, czy ten typ tak ma ? Jak jest u was ?

    Ten typ tak ma. U mnie już zeszła całkowicie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-12-13 17:59:25
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Po ok. miesiącu użytkowania karty z cyferek zaczęła odpadać farba...
    >
    > Jakaś słaba sztuka mi się trafiła, czy ten typ tak ma ? Jak jest u was ?

    swego czasu miałem podobnie z KK pekao shell - a to był czas gdzie żeby coś
    kupić za oceanem musiałem wysyłać skan karty i trochę lipnie to wychodziło
    :] ale teraz znowu jest ok

    pzdr

  • 4. Data: 2008-12-13 18:01:51
    Od: Michał Bartos <U...@p...pl>

    Mithos wrote:
    > Po ok. miesiącu użytkowania karty z cyferek zaczęła odpadać farba...
    >
    > Jakaś słaba sztuka mi się trafiła, czy ten typ tak ma ? Jak jest u was ?

    Z Golda tez schodzi. Kiepsko zrobione te karty Multi ma.

    --
    Michal Bartos

  • 5. Data: 2008-12-13 18:05:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał Bartos pisze:
    > Z Golda tez schodzi. Kiepsko zrobione te karty Multi ma.

    Gold po roku wyglądał lepiej niż Aqaurius po miesiącu.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-12-13 18:24:54
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Ten typ tak ma. U mnie już zeszła całkowicie.

    Ogólnie Klub Aquarius to porażka. Fatalne jakościowo karty
    ze schodzącą farbą. Brak widocznego loga banku na karcie,
    i bardzo eksponowane słowo Aquarius sprawia, że karta
    wygląda na ....wędkarską, albo klubu miłośników rybek :)
    "Zwykłe" karty Multibanku wyglądają o niebo lepiej.

    Jedynym bonusem trzymającym mnie w aquariusie jest
    (a i to dopiero od niedawna) bezprowizyjna wypłata
    w dowolnym bankomacie w Polsce i zagranicą.

    Czy "vip-kluby" :) w innych bankach też są
    tak ubogie????

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 7. Data: 2008-12-13 18:28:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Cubus pisze:
> [...]
    > wygląda na ....wędkarską, albo klubu miłośników rybek :)
    > "Zwykłe" karty Multibanku wyglądają o niebo lepiej.

    Nie no karta wgląda ładnie póki jest nieużywana :) Bardzo szybko się
    rysuje, do tego ta schodząca farba... Mi się podoba oprocentowanie w
    pierwszym roku. Aż kusi żeby skorzystać (zwłaszcza, że można
    bezprowizyjnie wyciągnąć gotówkę z bankomatu co daje chyba jeden z
    najtańszych kredytów gotówkowych na rynku).

    > Czy "vip-kluby" :) w innych bankach też są
    > tak ubogie????

    Chyba tak.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-12-13 18:31:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gold po roku wyglądał lepiej niż Aqaurius po miesiącu.

    a z mojej nic nie zeszło (po ponad 9 miesiącach)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    płacę nią tylko w necie ;-)

  • 9. Data: 2008-12-13 18:45:07
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    > bezprowizyjnie wyciągnąć gotówkę z bankomatu co daje chyba jeden z
    > najtańszych kredytów gotówkowych na rynku).

    Fakt, kredytowe wyglądają lepiej. Ja mówiłem o Classic i Electron*
    http://tinyurl.com/5uc5z9 . Z kredytowych nigdy nie korzystałem
    i nie skorzystam. Ot takie nietypowe na p.b.b zboczenie :)

    (*) przeraziłem się widząc ten buraczkowy kolor; ja mam jeszcze
    taką brązową jakie do niedawna wydawali..... :(

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 10. Data: 2008-12-13 20:51:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 19:01:51 +0100, Michał Bartos napisał(a):

    > Z Golda tez schodzi. Kiepsko zrobione te karty Multi ma.

    Nie wiem czym się przejmować -- farbką? Mój najstarszy plastik (22
    miesiące) wygląda jakby go pies pogryzł -- choć nie pogryzł -- ale
    kompletnie mi to nie przeszkadza. Dopóki karta pracuje -- niech sobie
    wygląda jak chce.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl