  • 1. Data: 2005-06-10 11:20:03
    Temat: [KK BHP] wypowiedzenie umowy
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    Czy trzeba oddać bankowi plastik wypowiadając umowę o KK?
    Jack

  • 2. Data: 2005-06-10 20:37:52
    Temat: Re: [KK BHP] wypowiedzenie umowy
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@o...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Czy trzeba oddać bankowi plastik wypowiadając umowę o KK?
    > Jack

    Wydaje mi się ze nie jest to konieczne

    Darek

  • 3. Data: 2005-06-12 18:30:56
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Wydaje mi się ze nie jest to konieczne

    zawsze mozesz powiedziec, ze zginęła...
    A karte powiesic na wystawie:)

    JR

  • 4. Data: 2005-06-12 19:42:04
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > zawsze mozesz powiedziec, ze zginęła...
    > A karte powiesic na wystawie:)
    >
    > JR

    Okres wypowiedzenia standardowo wynosi 1 miesiąc, przez który można użwać
    karty. Potem zostaje ona zablokowana. A nie trzeba się jeszcze raz fatygować
    do banku.

    Darek