  • 1. Data: 2007-05-27 06:13:02
    Temat: KK BOS
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wlasnie sie dowiedzialem, ze BOS wydaje karty kredytowe z chipem. Czy moze
    ktos z Was juz z niej korzysta?
    Interesuje mnie czy czip dziala we wszystkich terminalach przystosowanych do
    obslugi kart mikroprocesorowych, a nie tak jak w przypadku kart BZWBK, oraz
    jaka jast forma autoryzacji w przypadku uzycia paska magnetycznego.

    MK

  • 2. Data: 2007-05-27 13:27:22
    Temat: Re: KK BOS
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > przystosowanych do obslugi kart mikroprocesorowych, a nie tak jak w
    > przypadku kart BZWBK, oraz jaka jast forma autoryzacji w przypadku

    Z powodzeniem płaciłem chipowymi kartami BZWBK za granicą, przy użyciu
    chipa oczywiście. Zatem niedziałanie ich w terminalach polskich, innych
    niż własne, to chyba wina pozostałych operatorów. Ale czy z tego wynika,
    że tak samo będzie z BOSiem to już nie wiem :)

    PG

  • 3. Data: 2007-05-28 08:35:39
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > Z powodzeniem płaciłem chipowymi kartami BZWBK za granicą, przy
    > użyciu chipa oczywiście. Zatem niedziałanie ich w terminalach
    > polskich, innych niż własne, to chyba wina pozostałych operatorów.

    Wielokrotnie za granicą (a właściwie za granicami) miałem problemy z
    chipem WBK. Ratowała mnie druga karta, lub uległość sprzedawcy i
    skorzystanie z paska. Ten działał.

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 4. Data: 2007-05-28 11:27:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wielokrotnie za granicą (a właściwie za granicami) miałem problemy z
    > chipem WBK. Ratowała mnie druga karta, lub uległość sprzedawcy i
    > skorzystanie z paska. Ten działał.

    Sporo transakcji w Niemczech i Słowacji. Bez problemów...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2007-05-28 18:00:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

    > Sporo transakcji w Niemczech i Słowacji. Bez problemów...

    Ale chipowych, czy w ogole wiele transakcji.

    MK

  • 6. Data: 2007-05-29 05:12:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ale chipowych, czy w ogole wiele transakcji.

    Nie wiem. Musiałbym sprawdzić ile których.
    Mnie mniej interesuje czy chipowych czy nie.
    Ważniejsze to, że płatności bezproblemowe...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret