  • 1. Data: 2006-06-09 23:09:29
    Temat: KK BPH
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    Witam!

    Zlozylem niecale 2 tygodnie temu wypowiedzenie o KK BPH... karte zabrali,
    przecieli itd. Powiedzieli, ze wyciagi beda jeszcze przez 3 miesiace, a
    dostepu przez internet nie blokuja, zeby widziec czy jakies oplaty nie
    narosna...

    Karte zamknalem troche wyrost, starajac sie o kredyt hipoteczny, a i tak nie
    wzieli faktu zamkniecia karty pod uwage, gdyz zdolnosci mi bez tego
    starczylo... kredyt przyznany, a karty brakuje w zyciu codziennym...

    Czy mozna takie wypowiedzenie wycofac?
    Oczywiscie na pewno bedzie oplata za wydanie nowej karty, ale chodzi mi,
    zeby cala ta procedure ominac zwiazana z weryfikacja itp. w koncu od wielu
    miesiecy bylem ich klientem, bez zadnych opoznien itp

    pozdrawiam
    Bard

  • 2. Data: 2006-06-09 23:41:47
    Temat: Re: KK BPH
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bard" <y...@p...skasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:e6cv37$sp1$1@news.onet.pl...

> [...]
    > koncu od wielu
    > miesiecy bylem ich klientem, bez zadnych opoznien itp

    Prawdopodobnie mozna. A jezeli w BPH nie mozna lub bedzie to opcja
    jakos nieracjonalnie platna, to na pewno mozna przeniesc te karte
    do dowolnego innego banku, uzywajac do tego celu jednego lub
    trzech wyciagow.

    marekz