  • 1. Data: 2007-06-04 13:36:06
    Temat: KK BRE
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    No i proszę, mbank chcąc nie chcąc musiał się wycofac z opłaty (bodajże 30
    zł) za brak spłaty minimalnej w terminie. No wa TOiP od 1 czerwca. Multi
    zapewne też to zrobiło.

    marekz

  • 2. Data: 2007-06-04 13:58:00
    Temat: Re: KK BRE
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > No i proszę, mbank chcąc nie chcąc musiał się wycofac z opłaty
    > (bodajże 30 zł) za brak spłaty minimalnej w terminie. No wa TOiP od 1
    > czerwca.

    A opłata za obsługę nieterminowej spłaty to moje przewidzenie?

  • 3. Data: 2007-06-04 20:04:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:46641aae@news.home.net.pl...

    > A opłata za obsługę nieterminowej spłaty to moje przewidzenie?

    To po prostu podwyższone odsetki tak sobie nazwali.

    marekz

  • 4. Data: 2007-06-04 20:13:55
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:46641aae@news.home.net.pl...

    > A opłata za obsługę nieterminowej spłaty to moje przewidzenie?

    A rzeczywiście, zostawili 2% i widełki 3-50 zł. Czyli lepiej niz było,a le
    dalej źle.

    marekz

  • 5. Data: 2007-06-04 20:48:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 22:13:55 +0200, MarekZ wrote:

    > A rzeczywiście, zostawili 2% i widełki 3-50 zł. Czyli lepiej niz było,a le
    > dalej źle.

    Wcześniej było 30, więc trudno powiedzieć jednoznacznie czy lepiej. :)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2007-06-04 20:56:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wcześniej było 30, więc trudno powiedzieć jednoznacznie czy lepiej. :)

    Na oko chyba lepiej. Przy zadłużeniu 10k, minimalna spłata to 5% czyli 500
    zł. 2% z tego to 10 zł. Chyba że będą jakies cuda przy naliczaniu tego, co w
    przypadku BRE może być realne.

    marekz

  • 7. Data: 2007-06-04 21:27:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 22:56:54 +0200, MarekZ wrote:

    > Na oko chyba lepiej. Przy zadłużeniu 10k, minimalna spłata to 5% czyli 500
    > zł. 2% z tego to 10 zł. Chyba że będą jakies cuda przy naliczaniu tego, co w
    > przypadku BRE może być realne.

    "2% salda przeterminowanego - min 3 zł nie więcej niż 50 zł" - wydaje mi
    się, że opłata naliczana jest od kwoty spłaty całkowitej, a nie od
    minimalnej. Wówczas 30 zł jest dla 1 500 zł.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-06-06 16:39:06
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > "2% salda przeterminowanego - min 3 zł nie więcej niż 50 zł" - wydaje mi
    > się, że opłata naliczana jest od kwoty spłaty całkowitej, a nie od
    > minimalnej. Wówczas 30 zł jest dla 1 500 zł.

    To by było sprzeczne z ideą KK. Przeterminowana może być tylko spłata, która
    może być w ogóle wymagana, czyli minimalna.

    marekz