  • 11. Data: 2007-07-31 08:21:50
    Temat: Re: KK BZWBK
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    news:f8lkjs$hs1$1@inews.gazeta.pl...
    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    >>

    > Hm, ja rok temu bez problemu przenioslem karte do BZWBK. Wystarczyly 3
    > wyciagi. Limit o takiej samej wysokosci i obligatoryjne podpisanie
    > rezygnacji w karty przenoszonej. BZWBK (podobnie jak w mBanku i
    > Multibanku) sam przeslal rezygnacje.

    ja 2 lata temu tez przenioslem Lucasa. Ale nie jestem zadowolony z obslugi
    KK w BZWBK - przy kazdej okazji chca wizyt w oddziale i papierkow, nawet po
    2 latach bezproblemowego korzystania z KK przez telefon limitu nie
    podniosa...Taki troche zacofany styl dzialania w porownaniu do innych
    bankow, podejrzewam ze beda slabi na rynku KK

  • 12. Data: 2007-07-31 09:18:27
    Od: f...@o...eu

    > Na swój rachunek w BZWBK chyba nie przelejesz pieni dz z karty.
    > Przelejesz, przelejesz....tylko musisz to zrobić jak wprzelew zewnętrzny,
    sopiować (lub wpisać z pamięci) numer swojego rachunku i przelew zrobiony>

  • 13. Data: 2007-07-31 13:50:17
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 31 Lip, 11:18, f...@o...eu wrote:

    > sopiowa (lub wpisa z pami ci) numer swojego rachunku i przelew zrobiony>
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Praktycznie tego nie sprawdza em, ale na stonie internetowej BZWBK w
    opisie us ugi przelewów jest napisane, e nie mo na przela na swój
    rachunek i na rachunek innej karty kredytowej. Czy to jest tylko
    martwy zapis, a realia s jednak bardziej ró owe?

  • 14. Data: 2007-07-31 14:19:09
    Od: f...@o...eu

    spróbuj a zobaczysz :)

  • 15. Data: 2007-07-31 14:27:00
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > rachunek i na rachunek innej karty kredytowej. Czy to jest tylko
    > martwy zapis, a realia s jednak bardziej ró owe?

    nie zrobisz przelewu na wlasny rachunek w BZWBK, a inne... ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-07-31 14:34:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > z ostatnich "kartek" pamietam stacje benzynowa orlen w przezmierowie kolo
    >
    > poznania (zgloszone do wybeku), a najczesciej karty sie po prostu nie
    > autoryzuja (powtarzam - terminale polcardu i wybek o tym wie i twierdzi,
    > ze
    > nie moze sie z nimi dogadac czy jakies inne teorie)
    > ja tez nimi placilam setki razy (za granica i w polsce, kwoty male i dosc
    >
    > duze) - zeskanowac ci papierek, ktory spowodowal zabranie mi mojej karty
    > ?
    zeskanuj, ciekawy jestem, bo nie wierze

    wyglada na to, ze jakas stacja ma jakiegos specjalnego aquirera, jezeli
    bylyby problemy to ze wszystkimi terminalami nalezacymi do danego centrum
    autoryzacji, a nie jednym...

    > mylisz sie - wydaja teraz kazdemu, kto ma stale wplywy na konto -
    > wystarczy
    > otworzyc konto, wplynie np. jedna wyplata czy emerytura i masz karte
    nie, 3 lub 6 miesicey to minimum

    > tego nie wiem - ja kart uzywam tylko jako pieniadza: do placenia w
    > sklepach,
    > rezerwacji itp
    > nie korzystam tez z ich kredytu powyzej terminu splaty
    ale co ma piernik do wiatraka? napisalem o przelewach z karty, a nie o
    przekraczaniu terminu splaty...

  • 17. Data: 2007-07-31 15:26:06
    Od: f...@o...eu

    > nie zrobisz przelewu na wlasny rachunek w BZWBK, a inne... ;-)
    >
    > pozdr.
    > RobertS
    >
    >jak nie zrobisz, jak zrobisz...tylko trzeba umieć
    pisałem już, zrób to jako przelew zewnętrzny i za parę sekund masz na koncie
    kase,
    nie da się tylko na inne karty kdytowe w bzwbk...

  • 18. Data: 2007-07-31 16:44:46
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > BZ WBK po prostu ma dosc konserwatywne podejscie do kredytow i juz - wola
    > wydac mniej kart i nie miec problemow z windykacja, nie kazdy otrzyma tam
    > kk, a opcji przeniesienia nie ma;

    Dziwne. Jakies pol roku temu dostalem list od BZWBK, ze moge przyjsc
    do dowolnego oddzialu BZWBK i dostane KK Pajacyk z limitem OIDP
    7K PLN. A z BZWBK laczy mnie tyle, ze mam IKE od 2006 w Arce,
    na ktore wplacilem w momencie gdy dostlem list 3500 PLN.
    Nie wyglada to na bardzo konserwatywne podejscie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 19. Data: 2007-07-31 17:02:18
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "RobertS"

    > zeskanuj, ciekawy jestem, bo nie wierze
    skrotowo przeczytales - papierek mam ten z zatrzymania mi mojej karty z
    powodu bajzlu w wbk, niestety kartki na orlenie nie sfotografowalam - nie
    mialam komorki ani aparatu.
    to ze z terminalami polcardu sa problemu to ci tez ich dezinfolinia
    potwierdzi

    > nie, 3 lub 6 miesicey to minimum
    ja znam inna teorie - potwierdzenie balaganu?

    > ale co ma piernik do wiatraka? napisalem o przelewach z karty, a nie o
    > przekraczaniu terminu splaty...

    a ja, ze nie wiem, bo dla mnie to pieniadz - pieniadz w portfelu, a nie na
    koncie, wiec na ten temat sie nie wypowiadam

    --
    ania

  • 20. Data: 2007-07-31 17:35:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie, 3 lub 6 miesicey to minimum

    Tak, ale po 3 miesiecznych wplywach jesli ktos chce karte to dostanie ja
    na 100 %. I w czym takie cos jest niby lepsze od przeniesienia karty z
    innego banku (gdzie iles tam czasu taka karta musi byc przeciez
    poprawnie obslugiwana) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos