  • 1. Data: 2006-10-15 14:46:10
    Temat: KK Citi
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Mam KK Citi Banku. Ogólnie na nią nie narzekam.
    Czy jest obecnie na rynku karta o podobnych parametrach (np. raty komfort),
    która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

  • 2. Data: 2006-10-15 15:22:14
    Temat: Re: KK Citi
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    15 Oct 2006 16:46:10 +0200, w <6...@n...onet.pl>,
    "Jerry" <j...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    > Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

    Kartą kredytową?? Lekka bezmyślność...

  • 3. Data: 2006-10-15 15:29:36
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > raty komfort),
    > która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    > Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

    Zależy jakim procentem kosztów sa prowizje za wypłaty z
    bankomatów. Nasuwa się Rajfi (bezprowizyjne przelewy) lub
    ewentualnie BZWBK. Można by tez rozważyć Multi (prowizja kwotowa
    za wypłaty z bankomatów). Opłaty rocznej jako takiej bym nie
    traktował jako ważnego kryterium.

    marekz

  • 4. Data: 2006-10-15 15:31:32
    Od: "darek" <j...@e...pl>

    Użytkownik "Jerry" napisał w wiadomości :
> [...]
    komfort),
    > która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    > Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

    Zapoznaj sie z oferta KK BZWBK, ktore poza wymaganymi przez Ciebie
    udogodnieniami maja mozliwosc dokonywania przelewow na np. ROR - znacznie
    tansze rozwiazanie pozyskiwania gotowki z KK niz aktualnie stosowane przez
    Ciebie.
    darek

  • 5. Data: 2006-10-16 14:40:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jerry napisał:
> [...]
    > która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    > Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

    Bezprowizyjne (tzn. naliczane są "tylko" odsetki od zadłużenia) są
    wypłaty z Visy GetinBanku. Koszty ekspolatacji nie do uniknięcia to 4,5
    PLN/mies ubezpieczenia.

    Przemek

  • 6. Data: 2006-10-19 11:37:34
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Jerry napisał(a):
> [...]
    > która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    > Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

    Jesli aktywnie korzystasz z karty to zadzwon na citiphone i pogadaj o
    oplatach. Ja w ten sposob mam za darmo, na zawsze, vise gold z karta
    dodatkowa :-)

    pozdr, krzysn

  • 7. Data: 2006-10-21 15:03:24
    Od: " Erazmus" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerry <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > która jest tańsza w eksploatacji w stosunku rocznym.
    > Dość często wypłacam pieniądze z bankomatu.

    Cisnij ich na Citiphone zeby na nastepny rok byla za darmo. Teraz mase
    klientow im ucieka wiec nie powinni robic problemow. Mozesz tez pomyslec o
    Visie z Getinie. Bezplatne wyplaty z bankomatu na calym swiecie, mozliwosc
    rozlozenia transakcji na raty 1 % miesiecznie i przelew na konto bez prowizji
    z zachowaniem grace period 55 dni.