  • 11. Data: 2007-09-14 10:02:32
    Temat: Re: KK Citi BP - opinie i pytanie
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 23:11:49 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Dodam ciekawostkę, jakiś czas temu przy tankowaniu była kawa za złotówkę
    > (normalnie chyba 4 zł). Więc mimo że tego nie ma już w ofercie, z
    > przyzwyczajenia ją proszę. Zazwyczaj dostaję ... "nie mogę znaleźć do tego
    > kodu, nie chce mi się szukać to dam panu za darmo".

    Bo to chyba teraz jest tak, że jest kawa z ciastkiem za 5 zł czy jakoś
    tak.

  • 12. Data: 2007-09-14 10:08:59
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 21:42:08 +0200, Damian napisał(a):

    > ... zycie ucieknie na liczeniu
    > ja juz kilkanascie tys pkt na bp zmaterializowalem ale nie gonie za
    > nagrodami, fajnie, ze sa, ale nie bede pozbywal sie kat i wyrabial kolejnych
    > bo tamte naliczaja np payback... portfel wazylby wtedy 2kg

    Oczywiście, że masz rację, bo już posiadasz kk, ale dla kogoś kto
    stoi przed wyborem kk to warto popatrzyć w co się pakuje ;)
    Citi ma tutaj przewagę, bo punkty można naliczać sobie fajnie płacący
    rachunki, których tak bardzo nielubimy. Z koleji ilość nagród w
    PayBack jest ogromna w porównaniu do BP no i krócej trzeba zbierać -
    tutaj plus dla Allekarty.
    Mnie cały czas zastanawiam tylko jedna rzecz, ale zawsze
    zapominam sprawdzić. Przelewy w BZWBK z karty są jako transakcje
    bezgotówkowe i kosztują 3zł za przelew. Kiedyś było coś na grupie o tym
    wspominane, ale jednoznacznej odpowiedzi nie było. Mi też się wydaje,
    że gdzieś widziałem/czytałem, że punkty PayBack nie naliczają się
    za te przelewy z karty. Teraz jednak przeglądnąłem papiery i nie mogę
    się tego niegdzie doszukać. Jednak myślę, że nikt takiego oscylatora
    nie zostawił do przetestowania ;)