  • 41. Data: 2004-04-01 16:44:50
    Temat: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 1 Apr 2004 02:03:01 +0200, "valet" <v...@w...pl> wrote:

    >Podpisałes to ?

    nie - właśnie dlatego

    >Ech ... aż dziw bierze, że w ogóle chcą pożyczac, skoro tak wysoko oceniają
    >ryzyko kredytowe ;)

    :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 42. Data: 2004-04-01 19:57:57
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości >
    > Jeżeli chodzi o Raiffeisena, to cały proces zamknął się w ciągu 2 tygodni.
    > Wniosek złożyłem telefonicznie, potem umówiłem się na osobistą wizytę w
    > centrali gdzie podpisałem dokumenty i przekazałem 3 wyciągi z karty
    Partner.
    > Potem otrzymałem pocztą PIN, po dwóch dniach zjawił się kurier z kartą.
    > Bardzo szybko i sprawnie.
    > Poinformowano mnie, że w ciągu 30 dni powinienem zamknąć rachunek karty
    > Partner. Jak do tej pory nikt z Raiffeisena się nie upomniał o dokument
    > zamknięcia rachunku karty Partner.

    Jezeli o mnie chodzi, to przenoszenie karty do Raiffeisena bylo mniej
    sprawne. Wniosek zlozylem 16 grudnia, karte ostatecznie otrzymalem juz 6
    lutego i juz 7 lutego byla aktywna. Tylko dlatego tak szybko, ze wykonalem
    kilka telefonow i namierzylem kuriera, ktory ma mi te karte przywiezc i sie
    z nim umowilem, bo czekalbym jeszcze kilka dni. Inna sprawa, ze
    konsekwentnie odmawialem zatwienia czegos w oddziale. Dostalem karte z
    zebra, ale wlasnie taka zamawialem. W ogole Raiffeisen to bank, ktoremu w
    ogole sie nie spieszy, pamietam, ze aktywacja dostepu telefonicznego go
    konta lokacyjnego zajela im cos kolo 2 tygoni (to znaczy po takim czasie
    oddzwonili). Jezel zatem masz czas, to przenoszenie karty do RB moze miec
    sens.

    Co do salda zadluzenia - ani telefon, ani internet nie pokazuje kwoty
    srodkow realnie dostepnych, trzeba polaczyc sie z RaiffPanem i ten dopiero
    mowi ile jeszcze zostalo na karcie. Natomiast srodki realnie dostepne mozna
    sobie wydrukowac z bankomatu. Internet jest wyraznie in statu nascendi, bo w
    ogole nigdzie nie jest wyprowadzone zadluzenie karty - mozna sie zorientowac
    dopiero ogladajac historie rachunku karty (ale nie historie karty) i tez
    dotyczy to informacji wylacznie o transkacjach zaksiegowanych (transakcje
    autryzowane, ale nie zaksiegowane pozostaja poza widokiem).

    Co do rezygnacji z innych kart - informacja od RaiffPani jest taka, ze
    wymagaja deklaracji, ze rezygnuje sie z innej karty, ale nie wymagaja
    zadnych zaswiadczen, ze naprawde sie zrezygnowalo.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 43. Data: 2004-04-01 20:51:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 1 Apr 2004 21:57:57 +0200, "Beniowa"

> [...]
    >dotyczy to informacji wylacznie o transkacjach zaksiegowanych (transakcje
    >autryzowane, ale nie zaksiegowane pozostaja poza widokiem).

    Pytanie takie - a wchodziles w szczegoly karty w necie? Jak klikniesz
    na numerek pojawiaja sie takie cenne dane, jak:
    dostępne środki
    oraz dotyczące ostatniego wyciągu:
    data spłata
    spłata minimalna
    spłata całkowita

    PG

  • 44. Data: 2004-04-21 07:33:34
    Temat: [Raiffeise] Internet
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Piotr Gralak wrote:
    [...]

    > Pytanie takie - a wchodziles w szczegoly karty w necie? Jak klikniesz
    > na numerek pojawiaja sie takie cenne dane, jak:
> [...]

    A może ktoś mi wytłumaczy co właściwie znaczą daty prezentowane przez
    Rajfiego ?
    Bo jak wejdę w historię rachunku karty to mam np
    data ksiegowania i transakcji 19-4-2004
    a jak wejdę w historię karty
    ta sama transakcja ma datę transakcji 13-4-2004 i datę rozliczenia
    transakcji 15-4-2004
    no (te akurat bym rozumiał)

    KJ
    PS. Chciałbym to zgłosić Rajfiemu, ale:
    1) dzwonić nie lubie
    2) formlarzy wypełniać też
    3) adresu e-mailowego nie podają (albo ja nieznalzłem )

    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)