  • 1. Data: 2008-01-13 15:20:00
    Temat: KK Citi Mastercard - czy mozna zmienic dzien zakonczenia cyklu?
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    mam KK Mastercard w Citku. Orientujecie sie moze, czy istanieje
    mozliwosc zmiany dnia zakonczenia cyklu z nieco bezsensownego 16 dnia
    kazdego miesiaca na inny dzien np. poczatek kazdego miesiaca (powiedzmy
    5 dzien)?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 2. Data: 2008-01-13 15:35:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Raczko napisał(a):
> [...]
    > mozliwosc zmiany dnia zakonczenia cyklu z nieco bezsensownego 16 dnia
    > kazdego miesiaca na inny dzien np. poczatek kazdego miesiaca (powiedzmy

    Mozna.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-01-13 15:48:17
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Michal Raczko" 478a2c33$...@n...home.net.pl

> [...]
    > mozliwosc zmiany dnia zakonczenia cyklu z nieco bezsensownego 16 dnia
    > kazdego miesiaca na inny dzien np. poczatek kazdego miesiaca (powiedzmy

    Można. Na dodatek nie skracają, lecz wydłużają okres, czyli jeden z okresów
    trwać będzie nie o 10 dni krócej (co wydaje się normalne) lecz o 20 dni dłużej.
    No i ta zmiana nie kosztuje. Pod tym względem też nic im zarzucić nie można.
    Ja zmieniłem z 07 na 28 i pierwszy okres stosownie rozciągnięto, co mnie zdziwiło.

    Uznałem, że ociągają się z pierwszym wyciągiem i dybią na moje spóźnienie,
    ale okazało się, że wydłużyli okres, a wyciągi przysyłają bardzo szybko.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 4. Data: 2008-01-13 15:55:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Uznałem, że ociągają się z pierwszym wyciągiem i dybią na moje spóźnienie,
    > ale okazało się, że wydłużyli okres, a wyciągi przysyłają bardzo szybko.

    U mnie nic takiego nie mialo miejsca. Mialem jeden okres rozliczeniowy
    kilka dni, a pozniej nowy juz normalnie (po zmianie daty). Innymi slowy
    zadnego wydluzenia nie odnotowalem.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-13 15:59:42
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fmdcag$vup$...@n...onet.pl

    > U mnie nic takiego nie mialo miejsca. Mialem jeden okres rozliczeniowy
    > kilka dni, a pozniej nowy juz normalnie (po zmianie daty). Innymi slowy
    > zadnego wydluzenia nie odnotowalem.

    Widocznie mnie lubią. :)

    --
    ____

  • 6. Data: 2008-01-13 16:17:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 16:20:00 +0100, Michal Raczko napisał(a):

> [...]
    > mozliwosc zmiany dnia zakonczenia cyklu z nieco bezsensownego 16 dnia
    > kazdego miesiaca na inny dzien np. poczatek kazdego miesiaca (powiedzmy

    Raz na pół roku możesz zmienić za darmo, jeżeli częściej się dopominasz
    to, o ile dobrze pamiętam TOiP, 5 zł. Mają kilka lub kilkanaście dat i o
    ile kojarzę to najbliżej jest 4 - sam tak mam.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-01-13 17:28:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fmddje$16v$...@n...task.gda.pl

    > Raz na pół roku możesz zmienić za darmo, jeżeli częściej się dopominasz
    > to, o ile dobrze pamiętam TOiP, 5 zł. Mają kilka lub kilkanaście dat i o
    > ile kojarzę to najbliżej jest 4 - sam tak mam.

    Ja miałem 07 (na karcie mam datę 07/07/07) i poprosiłem o zmianę na 28.
    Zmieniono na 28 i nie uprzedzano mnie o tym, że mam do wyboru konkretne dni.

    --
    ____