  • 1. Data: 2012-04-26 14:14:56
    Temat: KK Citi dalej łatwo uzyskać dożywotnią darmowość
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jakiś czas temu założyłem sobie w Citi MC World (w zasadzie nie wiem po
    co), później chciałem z niej zrezygnować ale wyszła MC Wizzair a że
    miałem akurat kupować kilka biletów to wziął. Dostałem ją darmową do
    01.2013 r. - tak sobie zapisałem w kalendarzu po rozmowie z Panią z
    działu kart. Jednak tydzień temu patrzę a tu naliczyła się za marzec
    opłata za kartę 8 zł. Jako, że prócz tych biletów kompletnie z niej nie
    korzystam, to złożyłem dyspozycję, że zamykam. Zadzwonił tym razem Pan z
    działu kart i powiedział, że może mi zrobić taką promocje, że jak wykonam
    do końca maja 3 transakcje nawet na 1 zł każda, to karta będzie darmowa
    dożywotnio. I cóż tu teraz począć ;)
    Nie wiem czy ja mam do nich takie szczęście czy po prostu z racji, że
    jest to moja 3 karta u nich, to mam jakieś plusy ale dla każdej kk z
    której chce zrezygnować uzyskuję bez żadnego problemu zwolnienie
    dożywotnie.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-04-26 14:24:31
    Od: Marcin Lubojański <m...@g...pl>

    W dniu 2012-04-26 14:14, xbartx pisze:

> [...]
    > jest to moja 3 karta u nich, to mam jakieś plusy ale dla każdej kk z
    > której chce zrezygnować uzyskuję bez żadnego problemu zwolnienie

    Mi dali darmowo pod warunkiem średnich miesięcznych obrotów na 300PLN
    (przy rezygnacji z karty).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2012-04-26 14:39:35
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 26 Kwi, 14:14, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > jest to moja 3 karta u nich, to mam jakieś plusy ale dla każdej kk z
    > której chce zrezygnować uzyskuję bez żadnego problemu zwolnienie

    Moze rezygnuj? Jak sie uparlem na rezygnacje, pani dala mi 100zl
    keszbeku (przy 600zl zakupow). Teraz dla przyzwoitosci odczekuje ze 3
    m-ce i znow bede rezygnowal, a nuz cos dorzuca?
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-04-26 14:45:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-26 14:24, Marcin Lubojański pisze:

    > Mi dali darmowo pod warunkiem średnich miesięcznych obrotów na 300PLN
    > (przy rezygnacji z karty).

    Mi tylko przedłużyli darmowość o kolejny rok, ale robię marne obroty
    (500-1000zł)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-04-26 15:28:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 14:45:15 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Mi tylko przedłużyli darmowość o kolejny rok, ale robię marne obroty
    > (500-1000zł)

    No właśnie a ja tam obrotów nie mam praktycznie żadnych. Co więcej to 8
    zł i odsetki mi oczywiści zwrócą abym nic nie płacił.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-04-26 15:57:22
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-04-26 14:14, xbartx pisze:
    [ciach]

    A czy ktoś ćwiczył ten manewr z KK Citi Wizz?
    Bo 8 zeta miesięcznie to przesada...

    --
    radar

  • 7. Data: 2012-04-26 19:51:12
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > jest to moja 3 karta u nich, to mam jakieś plusy ale dla każdej kk z
    > której chce zrezygnować uzyskuję bez żadnego problemu zwolnienie

    żeby się nie okazało że dożywotnio dla karty. za rok zmienią nazwę karty i
    po promocji :))
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2012-04-27 09:02:41
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > No właśnie a ja tam obrotów nie mam praktycznie żadnych. Co więcej to 8
    > zł i odsetki mi oczywiści zwrócą abym nic nie płacił.

    Ja również dostałe kartę za darmo, a nie robie na niej żadnych obrotów,
    jest kartą zupełnie rezerwową na wypadek gdyby 4 inne nie działały za
    granicą i przy rezygnacji dostałem dożywotnią bezpłatność bez żadnych
    dodatkowych warunków.

    yossarian

  • 9. Data: 2012-04-27 10:25:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 15:57:22 +0200, radar napisał(a):

    > A czy ktoś ćwiczył ten manewr z KK Citi Wizz? Bo 8 zeta miesięcznie to
    > przesada...

    Hmmm a co ja napisałem?

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-04-27 10:26:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 19:51:12 +0200, glang napisał(a):

    > żeby się nie okazało że dożywotnio dla karty. za rok zmienią nazwę karty
    > i po promocji :))

    No możliwe ale u nich jest to bardzo elastyczne i jak widać te plastiki
    mogą rozdawać za darmo jeżeli tylko pomoże to zatrzymać klienta, który
    ewentualnie kiedyś coś tym plastikiem wyda.

    --
    xbartx