  • 21. Data: 2008-03-01 14:47:08
    Temat: Re: KK Citi - epilog :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > No i fajnie :)

    Dzis bylem na stacji. Wypelnilem "kwit", karte przejechano zelazkiem
    (nie widzialem ze gdzies to jeszcze istnieje) i mam czekac :)

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2008-03-01 21:16:14
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Dzis bylem na stacji. Wypelnilem "kwit", karte przejechano zelazkiem (nie
    > widzialem ze gdzies to jeszcze istnieje) i mam czekac :)

    za kilka dni dostaniesz list "inicjujacy" z bppartnerclub i wtedy mozesz
    przy okazji wizyty na stacji poprosic o wygenerowanie pin'u
    teoretycznie mozna przez www sobie wygenerowac, ale ja np nie podalem w
    formularzu maila a to jest konieczne w takim generowaniu

  • 23. Data: 2008-03-02 16:48:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Same.

    Mam kolejne pytanie. Jezeli zatankuje powiedzmy paliwa za 200 PLN to
    otrzymam :
    - punkty, ktore zawsze sa przydzielane za paliwo,
    - punkty za platnosc karta Citi (czyli 5 PLN = 1 punkt).

    A karty nie musze osobno kasowac w czytniku dla "zwyklych" kart
    partnerskich BP Partner Club ?

    Dobrze rozumuje ?

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-03-02 17:01:33
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 02 Mar 2008 17:48:10 +0100, Mithos wrote:

    > Mam kolejne pytanie. Jezeli zatankuje powiedzmy paliwa za 200 PLN to
    > otrzymam :
    > - punkty, ktore zawsze sa przydzielane za paliwo,
    > - punkty za platnosc karta Citi (czyli 5 PLN = 1 punkt).

    Tak.

    > A karty nie musze osobno kasowac w czytniku dla "zwyklych" kart
    > partnerskich BP Partner Club ?

    Musisz.

    > Dobrze rozumuje ?

    Prawie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-03-03 08:49:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 02 Mar 2008 17:48:10 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >- punkty za platnosc karta Citi (czyli 5 PLN = 1 punkt).
    >
    >A karty nie musze osobno kasowac w czytniku dla "zwyklych" kart

    Źle.

    Żeby otrzymac punkty za paliwo (i inne zakupy na stacji BP) karta musi
    przez czytnik kart partnerskich. A potem, jak nią zapłacisz dostajesz
    puntky za zakup.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2008-03-03 09:10:48
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Żeby otrzymac punkty za paliwo (i inne zakupy na stacji BP) karta musi
    > przez czytnik kart partnerskich. A potem, jak nią zapłacisz dostajesz
    > puntky za zakup.

    tym samym mozna tez nabic punkty na karte citi i zaplacic gotowka :)
    uzycie karty citi do naliczenia punktow to jedno,
    uzycie karty do zaplaty to drugie

  • 27. Data: 2008-03-03 11:13:50
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tym samym mozna tez nabic punkty na karte citi i zaplacic gotowka :)

    Lub inna karta. :-)

    marekz

  • 28. Data: 2008-03-03 17:23:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lub inna karta. :-)
    >
    > marekz

    To nie wystarczy normalna karta BP?

    MK

  • 29. Data: 2008-03-03 17:31:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    > Dzisiaj odebralem nowa KK Citi BP. Dla przypomnienia, karta dozywotnio
    > darmowa (mam pisemne potwierdzenie), uzyskalem bezplatna wymiane "zwyklej"
    > VISA na karte BP + dodatkowo 100 zl bonusowo na rachunek karty.

    A ja bez zadnej wymiany zwolnienie oplaty w Mille :).

    MK

  • 30. Data: 2008-03-03 17:53:02
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > To nie wystarczy normalna karta BP?
    oczywiscie , ze wystarcza do wszystkiego, ale mozna tez pokombinowac ...
    "jak kon pod gore" :)