  • 1. Data: 2010-04-07 07:22:46
    Temat: KK Citi, limity.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czy to prawda, ze w citi nie można ustawić, zmienić limitów transakcji
    bezgotówkowych i gotówkowych na KK? Pytam, bo potrzebuje jeszcze jakąś
    kartę. ale brak takich ustawień ją u mnie dyskwalifikuje.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-04-07 11:35:46
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 09:22:46 +0200, wiatrak napisał(a):
    > Czy to prawda, ze w citi nie można ustawić, zmienić limitów transakcji
    > bezgotówkowych i gotówkowych na KK? Pytam, bo potrzebuje jeszcze jakąś
    > kartę. ale brak takich ustawień ją u mnie dyskwalifikuje.

    Nie wiem jak bezgotówkowe, ale na tej pseudokarcie nie da się ani zablokować
    transakcji gotówkowych ani ustawić rozsądnego limitu - jest tylko i
    wyłącznie domyślne 2000...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2010-04-07 11:46:57
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-07 09:22, wiatrak wrote:
    > Czy to prawda, ze w citi nie można ustawić, zmienić limitów transakcji
    > bezgotówkowych i gotówkowych na KK? Pytam, bo potrzebuje jeszcze jakąś
    > kartę. ale brak takich ustawień ją u mnie dyskwalifikuje.

    Prawda.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-04-07 12:08:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hphrbg$fmc$1@inews.gazeta.pl...

    > Prawda.

    Dzwoniłem na infolinię. Rzeczywiście nie da się.

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-04-07 12:33:48
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:hphrbg$fmc$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzwoniłem na infolinię. Rzeczywiście nie da się.

    w dodatku wydają z chipem i każą w sklepie przy wszystkich potwierdzać
    pin-em. To zupełnie dyskwalifikuje tę kartę. Wystarczy że jakiś ochroniarz
    podejrzy PIN przez kamerę a po wyjściu nastraszy, odbierze kartę i możemy
    się pożegnać z forsą. Bank wyprze się wszelkich reklamacji z użyciem PIN. KK
    Citi jedna z najlepszych w Polsce stała się w ten sposób najgorszym
    outsiderem. Ja w każdym razie zostawię ją wyłącznie do użytku w Internecie.

  • 6. Data: 2010-04-07 12:48:33
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > KK Citi jedna z najlepszych w Polsce stała się w ten sposób najgorszym
    > outsiderem. Ja w każdym razie zostawię ją wyłącznie do użytku w

    Ale teraz potwierdzanie pinem to już standard. Albo się przystosujesz,
    alboprzestaniesz używać jakiejkolwiek karty.
    To se ne wrati!

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-04-07 12:54:17
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale teraz potwierdzanie pinem to już standard. Albo się przystosujesz,
    > alboprzestaniesz używać jakiejkolwiek karty.
    > To se ne wrati!

    Póki są banki wydające KK bez PINu będę stosował tylko takie, potem
    prawdopodobnie przejdę na debetowe lub w ostateczności kredytowe ale takie
    które umożliwiają ręczne ustalenia limitów transakcji gotowkowych (z
    możliwością ustawienia tego limitu 0) i bezgotowkowych.

  • 8. Data: 2010-04-07 13:36:59
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-07 14:48, wiatrak pisze:

    (...)

    > Ale teraz potwierdzanie pinem to już standard. Albo się przystosujesz,
    > alboprzestaniesz używać jakiejkolwiek karty.

    Mam świeżo wznowioną kartę Mastercard Polbanku - bez chipa i na podpis ;-)

    --
    Łukasz

  • 9. Data: 2010-04-07 15:47:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-07 14:48, wiatrak pisze:
    > Ale teraz potwierdzanie pinem to już standard. Albo się przystosujesz,
    > alboprzestaniesz używać jakiejkolwiek karty.
    > To se ne wrati!

    Tyle, że w innych kartach można poustawiać różne limity tak aby w
    skrajnym przypadku zbyt wiele nie stracić. A w Citi nie.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2010-04-07 17:04:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-07 17:47, Mithos wrote:

    > Tyle, że w innych kartach można poustawiać różne limity tak aby w
    > skrajnym przypadku zbyt wiele nie stracić. A w Citi nie.

    Ale ostatnio na wyciągu przyszła informacja, że można zrezygnować z
    overdraftu w karcie (dotąd, czy ktoś chciał, czy nie, mógł
    przeciągnąć limit o 10%).

    witrak()