  • 41. Data: 2008-01-23 15:27:31
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ygreko" 47951f60$0$32195$f...@m...aster.pl

    > Zgoda, zawsze moze byc lepiej.
    > Niektore uslugi w Polsce generalnie sa na nieco nizszym poziomie niz w
    > bogatszych czesciach swiata, gdzie swiadomosc klientow i oplaty przez nich
    > wnoszone sa wyzsze, przez co bank moze podregulowac poziom obslugi.

    No waśnie -- świadomość. A tutaj klient zapomina o tym, żę ma prawo do
    korzystania z usług banku. :) Zapomina o tym, że bank ma świadczyć usługi
    (a to słowo koresponduje ;) ze słowami takimi jak służenie czy służba lub
    służący) a nie rozporządzać klientem. ;)

    > Z tego powodu w pewne miejsca dzwonie telefonicznie -- gdy juz odbiora
    > telefon, to sprawe zalatwiaja szybciej niz gdybym stal w kolejce...

    I to smutna rzeczywistość -- dzwoniący ma pierwszeństwo przed tym, który
    włożył nieco ;) większy wkład w rozwiązanie swego problemu i pofatygował
    się z osobistą wizytą...

    Czy to kompleks związany z dawnymi czasami, gdy na zapadłej
    prowincji dzwoniący telefon zwiastował KONTROLĘ z Warszawy ;)
    lub innej centrali? :)

    Chyba tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 42. Data: 2008-01-23 23:12:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Eneuel Leszek wrote:
    [...]
> [...]
    >
    > Czy to kompleks związany z dawnymi czasami, gdy na zapadłej
    > prowincji dzwoniący telefon zwiastował KONTROLĘ z Warszawy ;)

    Chyba nie. Raczej to przyzwyczajenie że rozmowy telefoniczne kosztują. Teraz
    koszt jest porównywalny lub mniejszy z "kosztem czasu" tego który stoi i
    czeka, ale jeszcze całkiem niedawno telefony, zwłaszcza zamiejscowe,
    kosztowały całkiem sporo.

    p. m.

  • 43. Data: 2008-01-24 09:07:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mvoicem" fn8hkk$r7h$...@i...gazeta.pl

    > Chyba nie. Raczej to przyzwyczajenie że rozmowy telefoniczne kosztują.

    Póki nie podnosimy słuchawki dzwoniącego telefonu -- nie kosztują. :)
    Można też odebrać telefon, wysłuchać dzwoniącego i ustawić go w kolejkę,
    po czym rozmowę przerwać, aby wrócić do niej wówczas, gdy nadejdzie
    stosowny czas...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 44. Data: 2008-01-24 20:09:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    says Justin). "And for that he
    shall make alliance with him, and give his daughter" (Cleopatra, in order
    that she may betray her husband. On which Appian says that, doubting his
    ability to make himself master of Egypt by force, because of the protection
    of the Romans, he wished to attempt it by cunning). "He shall wish to
    corrupt her, but she shall not stand on his side, neither be for him. Then
    he shall turn his face to other designs, and shall think to make himself
    master of some isles, (that is to say, seaports), "and shall take many," (as
    Appian says).

    "But a prince shall oppose, his conquests," (Scipio Africanus, who stopped
    the progress of Antiochus the Great, because he offended the Romans in the
    person of their allies), "and shall cause the reproach offered by him to
    cease. He shall then return into his kingdom and there perish, and be no
    more." (He was slain by his soldiers.)

    "And he who shall stand up in his estate," (Seleucus Philopator or Soter,
    the son of Antiochus the Great), "shall be a tyrant, a raiser of taxes in
    the glory of the kingdom," (which means the people), "but within a few days
    he shall be destroyed, neither in anger nor in battle. And in his place
    shall stand up a vile person, unworthy of the honour of the kingdom, but he
    shall come in cleverly by flatteries. All armies shall bend before him; he
    shall conquer them, and even the prince with whom he has made a covenant.
    For

  • 45. Data: 2008-01-25 02:05:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > Można też odebrać telefon, wysłuchać dzwoniącego i ustawić go w kolejkę,
    > po czym rozmowę przerwać, aby wrócić do niej wówczas, gdy nadejdzie

    Owszem (co też napisałem dalej), ale jeszcze niedawno kosztowały. Stąd
    przyzwyczajenie.

    p. m.

  • 46. Data: 2008-01-25 17:58:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mvoicem" fnbg4p$kr7$...@i...gazeta.pl

    > Owszem (co też napisałem dalej), ale jeszcze
    > niedawno kosztowały. Stąd przyzwyczajenie.

    Ciekawe, czy i w Polbanku (greckim banku) też oleją mnie,
    gdy do nich przyjdę i załatwią mnie, jeśli do nich zadzwonię.
    A mam problem, bo u mnie polbankowa strona nadal stoi...

    BTW -- muszę szukać nowego banku... (skoro Polbank olewa klientów)

    --
    ____
    | |__| 665 363835 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    Przez jakiś czas w moich sigach
    numer telefonu komórkowego podawałem
    błędnie, za co teraz przepraszam. :)

  • 47. Data: 2008-01-26 00:30:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 17:58, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > A mam problem, bo u mnie polbankowa strona nadal stoi...
    >
    > BTW -- muszę szukać nowego banku... (skoro Polbank olewa klientów)

    A dziwiles sie, gdy nie podzielano twojego entuzjazmu.
    Polbank jest OK, poki wszystko dziala - gdy sa problemy....to koniec.
    Dlatego jako bank internetowy dla konta podstawowego jest raczej
    bankiem wysokiego ryzyka.

    Watpie, zebys cokolwiek odnosnie systemu dowiedzial sie w oddziale -
    pracownicy nie maja wiedzy w tym zakresie - wydaja pakiety
    aktywacyjne, instrukcje i tyle.

    Traktujac ich wylacznie jako marmurek do konta oszczednosciowego i
    karty kredytowej, z czesciowym podgladem przez net - jest OK.

    Sporo osob korzysta tez z ich kart debetowych do platnosci w necie -
    tez sie w ym sprawdza.

    Sadze, ze struktura posiadanych i pozadanych klientow jest u nich
    taka, ze bardziej funkcjonalny system obslugi internetowej konta nie
    jest potrzebny.

  • 48. Data: 2008-01-26 00:55:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" e...@e...goog
    legroups.com

    : A dziwiles sie, gdy nie podzielano twojego entuzjazmu.

    Już nie dziwię się. :)

    : Polbank jest OK, poki wszystko dziala - gdy sa problemy....to koniec.

    Chyba nie zależy im na dobrej opinii. :)

    : Dlatego jako bank internetowy dla konta podstawowego jest raczej
    : bankiem wysokiego ryzyka.

    Owszem.

    : Watpie, zebys cokolwiek odnosnie systemu dowiedzial sie w oddziale -
    : pracownicy nie maja wiedzy w tym zakresie - wydaja pakiety
    : aktywacyjne, instrukcje i tyle.

    :)

    : Traktujac ich wylacznie jako marmurek do konta oszczednosciowego i
    : karty kredytowej, z czesciowym podgladem przez net - jest OK.

    Dlaczego z częściowym?

    : Sporo osob korzysta tez z ich kart debetowych do platnosci w necie -
    : tez sie w ym sprawdza.

    Chyba wolę kredytowe.

    : Sadze, ze struktura posiadanych i pozadanych klientow jest u nich
    : taka, ze bardziej funkcjonalny system obslugi internetowej konta
    : nie jest potrzebny.

    Nie rozumiem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 49. Data: 2008-01-26 01:13:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 00:55, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > : Traktujac ich wylacznie jako marmurek do konta oszczednosciowego i
    > : karty kredytowej, z czesciowym podgladem przez net - jest OK.
    >
    > Dlaczego z częściowym?

    W KK widzisz wylacznie saldo z niezaplaconego jeszcze i obecnego
    okresu rozliczniowego - lacznie. Brak nawet informacji o dacie i
    kwocie najblizszej splaty. O braku wgladu w wykaz transakcji nie ma
    cyba potrzeby wspominac? :)

    > : Sporo osob korzysta tez z ich kart debetowych do platnosci w necie -
    > : tez sie w ym sprawdza.
    >
    > Chyba wolę kredytowe.

    Jesli na konto wplacasz tylko srodki pod rozliczenia transakcji
    internetowych, to otrzymujesz fajnego darmowego prepaida :)

    > : Sadze, ze struktura posiadanych i pozadanych klientow jest u nich
    > : taka, ze bardziej funkcjonalny system obslugi internetowej konta
    > : nie jest potrzebny.
    >
    > Nie rozumiem. :)

    Jesli jeden na 100 klient chce bardziej aktywnie korzystac z przelewow
    internetowych, a jego wplaty stanowia promil srodkow pozostawianych w
    banku przez nieinternetowych - to nie oplaca sie robic dobrego
    systemu, na ktory rzuca sie chetni do szybkiego przepuszczania srodkow
    darmowymi przelewami. Teoretycznie latwo trzymac srodki na koncie
    oszczednosciowym i przepuszczajac przez zwykle przelewac je w miare
    potrzeby, ale w praktyce bezpieczniej wybrac sie w tym celu do
    bankomatu czy oddzialu. Sadze, ze wiekszosc klientow traktuje ich jak
    marmurek i ich potzreby spelniaja.
    Zwlaszcza, ze otwieraja wiele punktow na zasadzie franczyzy - i
    poowodujac, ze klient po zalozeniu konta przestaje korzystac z uslug
    punktu, prawdopodobnie zmniejszaliby dochody z prowizji
    franczyzobiorcy.
    A tak kleint do niego wciaz wraca ;)

  • 50. Data: 2008-01-26 15:20:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 4...@v...goo
    glegroups.com

[...]

    Aha... Nie mam KK w Polbanku (bo mi odmówili)
    i widzę, że chyba dobrze się stało, że nie mam. :)

> [...]

    : Jesli na konto wplacasz tylko srodki pod rozliczenia transakcji
    : internetowych, to otrzymujesz fajnego darmowego prepaida :)

    Rozumiem każde słowo i nie rozumiem całości.

> [...]

    : w banku przez nieinternetowych - to nie oplaca sie robic dobrego
    : systemu, na ktory rzuca sie chetni do szybkiego przepuszczania srodkow

    Darmowe przelewy są raczej regułą. Polbank nie jest tutaj wyjątkowy.

[...]

    ;)

    Rozumiem. :)

    -=-

    Niestety mnie potrzebne konto do ,,internetowego'' przelewania pieniędzy. :)
    Oczywiście ,,telefoniczne'' przelewanie mogłoby być jako awaryjne, bo zawsze
    można założyć taką ewentualność, że komputera pod ręką nie będzie, a telefon
    będzie. :) I chyba mogliby zdjąć te certyfikaty. W zamian mogliby wprowadzić
    jakieś kody słane przez telefon, a i to tylko w przypadku definiowania nowego
    odbiorcy, gdyż jednak małe są szanse na to, że gazownia ;) włamie się na moje
    konto, aby z niego przelać na swoje. ;)

    --