  • 1. Data: 2011-09-15 11:46:03
    Temat: KK Citi obsługa online
    Od: orcio <o...@N...op.pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie przeglądania operacji na KK Citi przez WWW. Dziś
    zrobiłem 3 przelewy (opłacenie rachunków) dostępny limit się zmniejszył
    o kwotę wszystkich przelewów, ale w blokadach widać tylko 1 z nich jako
    "Przelew/DoBadowanie telefonu". Czy to błąd, czy system sobie nie radzi
    z takimi "hurtowymi" operacjami? Druga sprawa to tytuł takiego przelewu
    na wyciągu online (po zamknięciu okresu rozliczeniowego) tytuł jest
    niepełny czy można w jakiś sposób wyświetlić całość tekstu
    (niekoniecznie w wyciągach online, byle żeby nie było to jakieś płatne
    potwierdzenie)?

    orcio

  • 2. Data: 2011-09-16 06:51:38
    Temat: Re: KK Citi obsługa online
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 13:46:03 +0200, orcio napisał(a):

    > Czy to błąd, czy system sobie nie radzi z
    > takimi "hurtowymi" operacjami?

    Ostatnio coś im się podgląd blokad zrobił błąd. Podbłąd.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl