  • 1. Data: 2008-06-09 18:37:11
    Temat: [KK]Citi - progi dochodu dla typow kart
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakie sa progi dochodu (netto/brutto) przy ktorych mozna wnioskowac o
    zmiane karty zwyklej na golda i golda na platyne ?

    Wydaje mi sie, ze ktos podawal tutaj takie info na grupie ale nie moge
    teraz odszukac stosownej informacji.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-06-09 19:21:17
    Temat: Re: [KK]Citi - progi dochodu dla typow kart
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:g2ju5q$898$1@news.onet.pl...
    > Jakie sa progi dochodu (netto/brutto) przy ktorych mozna wnioskowac o
    > zmiane karty zwyklej na golda i golda na platyne ?

    Na 080132CITI nie wiedza?

    MK

  • 3. Data: 2008-06-09 22:11:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g2ju5q$898$1@news.onet.pl, *Mithos* wrote:
> [...]
    > zmiane karty zwyklej na golda i golda na platyne ?
    >
    > Wydaje mi sie, ze ktos podawal tutaj takie info na grupie ale nie moge

    To nie kwestia dochodu tylko raczej limitu.
    Jak wnioskowalem o jego zwiekszenie to sie okazalo ze wedlug ich regulaminu
    nie mozna miec silvera z limitem >10k.
    I zostalem zmuszony do wymiany na golda. Ale dostalem go na warunkach
    silvera.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-06-09 23:10:32
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:g2k9st$mgs$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > regulaminu nie mozna miec silvera z limitem >10k.
    > I zostalem zmuszony do wymiany na golda. Ale dostalem go na warunkach

    Miałem silvera z limitem 15,000

    k.

  • 5. Data: 2008-06-14 21:24:01
    Od: " jan-w" <j...@g...pl>

    Trochę inaczej:
    Platynowa - majątek w banku (w rożnych formach) 500.000 zł

  • 6. Data: 2008-06-14 21:40:33
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik " jan-w" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Trochę inaczej:
    > Platynowa - majątek w banku (w rożnych formach) 500.000 zł

    To w ING a nie w Citi.

    W Citi platynową można mieć "po prostu", tak jak i w Rajffeisenie na
    przykład. Chyba że o czymś nie wiem co do Citi.

    marekz

  • 7. Data: 2008-06-14 21:57:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 14 Jun 2008 21:24:01 +0000 (UTC), jan-w napisał(a):

    > Platynowa - majątek w banku (w rożnych formach) 500.000 zł

    W Citi 200000 oficjalnie, a nieoficjalnie pewnie można z nimi coś
    wynegocjować.

    AK

  • 8. Data: 2008-06-15 05:35:32
    Od: " Jan-w" <j...@g...pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):

    > W Citi platynową można mieć "po prostu", tak jak i w Rajffeisenie na
    > przykład. Chyba że o czymś nie wiem co do Citi.

    Mam na myśli kartę platynową bez żadnych opłat. Inaczej to nie ma sensu. tego
    nie możesz mieć "tak po prostu"
    200 000 to był próg majątku (obniżony do 100 000) dla konta Citi Gold.

  • 9. Data: 2008-06-15 05:39:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message

    > W Citi 200000 oficjalnie, a nieoficjalnie pewnie można z nimi coś
    > wynegocjować.

    Ale chyba nie do karty tylko konta. W wymagane dochody miesiaczne to chyba
    cos ok 7,5 tys, ale nie pamietam czy brutto, czy netto.

    MK

  • 10. Data: 2008-06-15 07:38:34
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Mam na myśli kartę platynową bez żadnych opłat. Inaczej to nie ma sensu.
    > tego
    > nie możesz mieć "tak po prostu"
    > 200 000 to był próg majątku (obniżony do 100 000) dla konta Citi Gold.

    100k to już żaden próg w praktyce. Choć głęboko wierze, że i ten próg jest w
    Citi "do obejścia". W swoim czasie było mnostwo upgrade'ów z kart złotych na
    platynowe. Naturalnie, że płatna karta platynowa w Citi nie ma sensu. No
    chyba że dla "łowców Prestiżu". :-))

    marekz